جزییات شهادت 4 تکاور ارتش در سوریه : فرمانده نیروی زمینی ارتش چگونگی شهادت ...


فرمانده نیروی زمینی ارتش چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم تیپ نوهد ارتش در سوریه را تشریح کرد. پایگاه خبری الف: فرمانده نیروی زمینی ارتش چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم تیپ نوهد ارتش در سوریه را تشریح کرد.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر هر جا ماموریتی باشد، در آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

وی در خصوص حضور مستشاری ارتش در سوریه گفت: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکاست و ما متناسب با تهدیدات آن‌ها خودمان را آماده می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نزاجا حضور یافته‌اند و به‌حمدالله با قوت و استحکام در کنار نیروی قدس و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای داریم.

امیر پودستان درباره چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی در سوریه عنوان کرد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مومنانه و شایسته‌ای از خود نشان دادند و ۴ نفر از عزیزان نیروی زمینی در این نبرد به شهادت رسیدند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: البته این عزیزان توانستند تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره را منهدم کنند و ۲۰۰ کشته از آن‌ها بگیرند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های رزمندگان ارتشی است که در کنار سپاه قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما یک یگان را در سوریه شرکت ندادیم؛ بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم؛ که تیپ ۶۵ نوهد هم ازجمله آن‌هاست.


ویدیو : جزییات شهادت 4 تکاور ارتش در سوریه