جزییات دعوای مرگبار دو سرکرده اوباش فلاح+عکس : دعوای خونبار دو سرکرده اوباش ...



دعوای خونبار دو سرکرده اوباش منطقه فلاح یک قربانی به همراه داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 14:45 مورخه  18/11/94 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در فلاح - خیابان مسجد -  نبش کوچه عباسقلی به کلانتری161 ابوذر اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل وانجام بررسیهای اولیه مشخص شد فردی بنام ابراهیم (35ساله ) بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه چپ سینه فوت نموده است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسایی و دستگیری متهم پرونده :
با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت ، در ساعت 15:00 مورخه 18 بهمن ماه و از طریق تماس صورت گرفته با مرکز فوریت های پلیسی 110 کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که جوانی به علت جراحت های شدید دست و پاها به بیمارستانی در همان نزدیکی محل مراجعه و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است ؛ با توجه به احتمال ارتباط این دو موضوع به یکدیگر ، بلافاصله کارآگاهان به بیمارستان مراجعه و تحقیقات از بنام "رضا" ( 26 ساله ) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .

جزییات آتش‌ سوزی مرگبار قهوه‌ خانه در یافت‌ آباد , جزییات سقوط مرگبار سمند از روی پل در آزاد راه ساوه , جزییات و تصاویر تصادف مرگبار لکسوس نماینده تهران در اردکان


"رضا" در اظهارات اولیه عنوان داشت که مقتول را می شناسد و حتی با او سابقه نزاع و درگیری نیز داشته اما او مرتکب جنایت نشده است ؛ در ادامه تحقیقات وی نتوانست در خصوص علت جراحت های شدید بوجود آمده بر روی قسمت های مختلف بدن بویژه دست و پاها توضیح قانع کننده ای ارائه دهـد . لذا ضمن انجام هماهنگی های لازم قضایی ، دستور بازداشت رضا از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به جنایت :
با پایان اقدامات درمانی ، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل اما در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایت شد ؛ همزمان ، کارآگاهان با بررسی سوابق رضا اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمین سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه فلاح است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف "نزاع و درگیری" ، "ایجاد مزاحمت برای بانوان" و "قدرت نمایی با سلاح سرد" دستگیر و روانه زندان شده است .

در ادامه رسیدگی به پرونده و گذشت نزدیک به دو ماه ، رضا که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت در ساعت 09:00 مورخه 28/01/1394 لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل ابراهیم اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " من و ابراهیم هر دو از گنده های منطقه فلاح بودیم !!! و بر سر همین موضوع همیشه با هم درگیری داشتیم ؛ همین موضوع باعث ایجاد دشمنی و کینه مابین ما شده بود ؛ چند روز پیش از جنایت ، از طریق بچه های محل اطلاع پیدا کردم که یک [ فقره ] تخریب عمدی خودرو در منطقه اتفاق افتاده که برادر کوچکتر مقتول شایعه انجام آن توسط مرا در داخل محل مطرح کرده بود ؛ به همین علت شب قبل از جنایت به سراغش در یک رستوران رفته و او را مورد ضرب و جرح قرار دادم " .

دستگیری شعبان بی مخ سرکرده اوباش شمال تهران , سعید کشن فلاح , نیما فلاح


متهم در خصوص روز جنایت نیز به کاراگاهان گفت : " روز درگیری متوفی به سراغ من آمد تا انتقام برادرش را از من بگیرد ؛ در داخل کوچه شیدایی به سمت من آمد و با چاقو به سمت من حمله ور شد ؛ من نیز با استفاده از چاقوهای همراه خود به وی حمله شدم ؛ ابتدا به پیشانی اش ضربه ای وارد کردم اما ناگهان به داخل شمشادها افتادم ؛ [ در همان وضعیت ] مقتول با چاقو ضربه ای به دو پایم زد ؛ قصد گرفتن چاقو از دست وی را داشتم که دستم نیز چاقو خورد ؛ ناگهان با چاقویی که در دست داشتم ، ضربه ای را به سمت وی پرتاب کردم که چاقو داخل سینه اش شد و روی زمین افتاد ؛ به سرعت از محل دور شدم و با خاطر جراحت و خونریزی شدید خود را به سرعت به بیمارستان رساندم که در آنجا دستگیر شدم " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو : جزییات دعوای مرگبار دو سرکرده اوباش فلاح+عکس