جزییاتی از خانه كارلوس كی روش در تهران : رهن این خانه و خریداری تمام لوازم ...


رهن این خانه و خریداری تمام لوازم و وسایل مورد نیاز چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیونی‌ها گذاشته است. پادشا: رهن این خانه و خریداری تمام لوازم و وسایل مورد نیاز چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیونی‌ها گذاشته است.

به گزارش گل فدراسیون فوتبال بالاخره بعد از یازده ماه تاخیر توانست برای كارلوس كروش و دستیارانش خانه بگیرد و به این ترتیب كمتر از دو هفته دیگر مربیان تیم ملی زندگی جدید خود را در خانه‌ای كه مدیران فدراسیون فوتبال برای آنها رهن كرده‌اند شروع می‌كنند.

هفته گذشته خبر رسید كه فدراسیون فوتبال در صدد است در یكی از مجتمع‌های مسكونی منطقه شهرك غرب برای مربیان خارجی تیم ملی خانه بگیرد. به این ترتیب تلاش‌های علی كفاشیان و همكارانش نتیجه داد و آنها توانستند سه واحد مسكونی با متراژ بالای ۱۵۰ متر در برج مشهور و بلند ایران زمین شهرك غرب رهن كنند.

مدیران فدراسیون جدا از پول قابل توجهی كه برای رهن این سه واحد مسكونی پرداخت كرده‌اند، با توجه به اینكه چند روز پیش قرارداد رهن واحدهای مسكونی را امضا كردند، تزیینات داخلی و خرید لوازم خانگی مورد نیاز منزل كروش و دستیارانش را هم در دستور كار خود قرار داده‌اند.

نكته مهم و اساسی اینجا است كه فدراسیون فوتبال باید تمام امكانات و وسایل مورد نیاز یك زندگی راحت را برای مربیان خارجی تهیه كند. از فرش، تلویزیون، گاز، یخچال و مبلمان گرفته تا بشقاب و قابلمه و لیوان ... در حال حاضر با دستور علی كفاشیان، فدراسیون فوتبال یك طراح و دیزاینر خانه استخدام كرده تا زیر نظر او تزیینات داخلی واحدهای مسكونی و تهیه وسایل و لوازم خانگی مورد نیاز انجام شود. در حال حاضر نصب پرده‌های خانه كروش و همكارانش در حال تمام شدن است و احتمالا هفته آینده تلویزیون و یخچال و مبلمان هم تهیه و به خانه‌ها برده می‌شود.

اینطور كه پیداست رهن این خانه و خریداری تمام لوازم و وسایل مورد نیاز چیزی حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه روی دست فدراسیونی‌ها گذاشته است.

از آنجایی كه چیزی حدود ۹۰ درصد واحدهای مسكونی مجتمع ایران‌زمین پر بود، فدراسیون توانسته سه واحد در طبقات سوم، یازدهم و بیست و سوم برج رهن كند. بر این اساس با هماهنگی‌های انجام شده قرار است كارلوس كروش در طبقه بیست و سوم برج مستقر شود تا از این به بعد تهران زیر پای او باشد.

دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی هم به واحد طبقه یازدهم می‌رود. سیموئز و میك مك درموت هم به فدراسیون فوتبال اعلام كرده‌اند از آنجایی كه نمی‌توانند خانواده خود را به تهران بیاورند با هم در یك واحد مسكونی زندگی خواهند كرد. مك درموت در حال حاضر در امارات خانه دارد و خانواده او هم در ابوظبی زندگی می‌كنند، به همین دلیل قرار است ماهی دو بار او سفری به ابوظبی داشته باشد تا كنار خانواده‌اش باشد. در حال حاضر فقط قرار است كارلوس كروش و دن گاسپار همسر و فرزندان خود را برای زندگی به تهران بیاورند.

گفتنی است با توجه به حضور در مجتمع ایران‌زمین، كروش و دستیارانش مشكلی بابت استخر و سونا ندارند و می‌توانند هر وقت كه دلشان خواست از امكانات برج استفاده كنند.

منبع: گل


ویدیو : جزییاتی از خانه كارلوس كی روش در تهران