جزیره آنگلوساکسون در انگلیس کشف شد / تصاویر : محققان جزیره آنگلوساکسون را به ...



تصاویر ساحل جزیره هرمز , تبلیغ عروس ملکه انگلیس در قطار مشهدالرضا تصاویر , لیگ جزیره انگلیس

محققان جزیره آنگلوساکسون را به تازگی در انگلیس کشف کرده‌اند که با زمین‌های خشک اطراف احاطه شده است و زمانی، زمینی کویری در میان زمین‌های باتلاقی بود.

به گزارش  آنا به نقل از livescience، باستان‌شناسان دانشگاه «شفلد» در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده‌اند که ساکنان جزیره قدیمی آنگلوساکسون بین سال‌های 680 و 850 بعد از میلاد مسیح و طی دوره قرون وسطی آنگلوساکسون این جزیره را به عنوان محل سکونت انتخاب کردند.

 

تصاویر زیبا , انگلیس , تصاویر

 

آنها در اکتشافات خود موفق به کشف 16 قلم فولادی حکاکی برای نوشتن و لوحی پیدا کردند که روی آن نام زنانه «کادبرگ» حک شده بود که احتمال می‌رود پلاکی متعلق به تابوت یکی از اهالی قدیمی این منطقه باشد. این نقطه در بخش «لینکولن شایر» در منطقه‌ای علف‌زار، باتلاقی و مملو از جنگل‌های کوچک واقع شده است.

باستان‌شناسان اولین نشانه‌های وجود این منطقه باستانی و کهن را در سال 2011 و به کمک نوعی فلزیاب کشف کردند. آنها در این اکتشافات، یک قلم نقره پیدا کردند که حکاکی‌های تزئینی روی آن حک شده بود. باستان‌شناسان قدمت این شیء کشف شده قرن هشتم اعلام کردند.

 

لیگ جزیره , جزیره کیش , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

 

محققان با بررسی‌های بیشتر در نزدیکی سطح زمین اشیاء دیگری را نیز کشف کردند که در این میان می‌توان به دستگاه بافندگی، سنگ‌های چاقو تیزکن، قطعات شیشه‌ای و سفالی اشاره کرد. یکی از قطعات شیشه‌ای با نگاره‌هایی تزئین شده بود.

کشف این اشیاء دست‌ساز، توجه باستان‌شناسان دانشگاه «شفیلد» را جلب کرد و آنها را به بررسی‌های زمین‌شناسی بیشتر و اسکن‌های «لایدار» (فناوری‌های سنجش از راه دور) از منطقه ترغیب کرد. درا ین فناوری از تکانه‌های لیزری برای اندازه‌گیری و تهیه نقشه از سطوح استفاده می‌شود.

 

تصاویر عاشقانه , پرچم انگلیس , قصه های جزیره

 

این بررسی‌ها، بالا آمدن جزئی را در زمین‌های اطراف محل اکتشاف اشیاء قیمتی نشان می‌دهد. باستان‌شناسان با حرکت به سمت جنوب، مصنوعات کم‌تری را کشف کردند و متوجه نشست زمین در این منطقه شدند. تمام این اطلاعات حاکی از آن است که این زمین‌های قدیمی مردابی زمانی زه‌کشی شده و به زمین‌های کشاورزی تبدیل شده‌اند.

 

تصاویر خنده دار , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

 مهره شیشه‌ای تزئین‌شده که روی یک کاسه برنزی نقش بسته است

محققان بعد از کشف اشیاء قدیمی در این منطقه دریافتند که افراد در این زمین، آشپزی و دامداری می‌کردند، فلزات را ذوب می‌کردند و به خواندن و نوشتن مشغول بودند. آنها در حاشیه رودخانه، سازه‌هایی با دیرک‌های چوبی یافتند که به عنوان سدی در برابر سیل مورد استفاده قرار می‌گرفت و همچنین اجاقی 1/2 متری کشف کردند که برای گداختن فلز به کار می‌رفت.

آنها در اکتشافات خود، سنجاق لباس ساخته شده از مس پیدا کردند و حتی یک سکه کوچک متعلق به آنگلوساکسون به نام sceat را یافتند که چهره یک انسان روی آن حک شده و زمان آن به 725 و 745 سال بعد از میلاد مسیح باز می‌گردد.

 

جزیره هرمز , تصاویر سه بعدی , لیگ انگلیس

 

اخبار گوناگون - آنا


ویدیو : جزیره آنگلوساکسون در انگلیس کشف شد / تصاویر