جزئیات کتک خوردن دانش آموز سنندجی از معلمش :   اخبار اجتماعی - در یکی از مدارس ...



روز دانش آموز , دانش آموز , دانش آموز اصفهانی

 

اخبار اجتماعی - در یکی از مدارس مناطق حاشیه‌نشین سنندج رخ داد
جزئیات کتک خوردن دانش آموز سنندجی از معلمش

تنبیه سخت یک دانش‌آموز سنندجی از سوی معلم ورزش تحت پیگیری‌های ویژه قرار گرفته است.

در چند روز اخیر ماجرای تنبیه سخت دانش آموز یکی از دبستان های مناطق حاشیه نشین سنندج توسط معلم ورزش جنجال ساز شد.

سه شنبه هفته گذشته در جریان زنگ ورزش یکی از دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی توسط معلم ورزش این مدرسه مورد تنبیه قرار گرفت و ضربه محکم معلم ورزش این دانش آموز را با مصدومیت شدیدی مواجه کرد.

پدر این دانش آموز گفت: متأسفانه ضربه ای که معلم ورزش به بچه ام وارد کرده آنچنان سنگین بوده که با گذشت بیش از یک هفته هنوز آثار تورم بر پهلو و لگن پسرم قابل مشاهده است.

وی گفت: ضرب و شتم یک دانش آموز دبستانی به دلیل تعلل در پوشیدن لباس ورزشی توسط معلم ورزش مدرسه امری ناپسند و نابخشودنی است و اگر هم ما این فرد را ببخشیم نمی توانیم هیچ گاه آثار روانی را که بر فرزندم در این حادثه وارد شده و تحقیری که بر وی تحمیل شده است پاک کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با بازتاب این خبر دیگر شاهد این ناملایمات اخلاقی و فرهنگی در جامعه نباشیم و قشر فرهیخته معلمان در میان خود اینچنین افرادی را نداشته باشند، چراکه والدین به امید تعلیم و تربیت فکری، فرهنگی و اخلاقی فرزندانشان را روانه مدرسه می کنند نه برای ضرب و شتم و آسیب دیدگی.

این کودک 12 ساله نیز با گریه گفت: معلم بر بالای یک بلندی ایستاده بود و ما داشتیم خودمان را برای زنگ ورزش آماده می کردیم که ناگهان با صدایی بلند و لفظی غیراخلاقی به ما گفت که سریع تر لباس های ورزشی تان را بپوشید سپس ما مشغول پوشیدن لباس هایمان شدیم و به محض اینکه خواستم شلوارم را برای پوشیدن گرمکن ورزشی تعویض کنم، با ضربه محکم پای معلم مان مواجه و به سمت دیگر کلاس پرت شدم و همکلاسی هایم به کمکم آمدند و مرا از روی زمین بلند کردند.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : جزئیات کتک خوردن دانش آموز سنندجی از معلمش