جزئیات مذاکرات۴ دیپلمات ایرانی و گروه ۵+۱ در استانبول :   جزئیات مذاکرات۴ دیپلمات ...



گروه موسیقی با دهان ایرانی , گروه های موسیقی تلفیقی ایرانی , گردشگران ایرانی در استانبول کشته

 

جزئیات مذاکرات۴ دیپلمات ایرانی و گروه ۵+۱ در استانبول

دیپلماسی - زمان بندی و محل مذاکرات ایران و 5+1 در ترکیه مشخص شد.

به گزارش خبرآنلاین، گروه مذاکره کننده ایران با گروه 1+5 در باره برنامه هسته ای کشورمان ، بامداد روز جمعه وارد استانبول می شود.

سعید جلیلی دبیرشورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده ارشد کشورمان با گروه 1+5 در راس هیاتی چهار نفره روز جمعه وارد استانبول می شود و در هتل هیلتون این شهر مستقر خواهد شد.

مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 روز شنبه آینده در سالن «لطفی کردار» استانبول برگزار می شود.

در همن حال روز چهارشنبه وزیر خارجه ایران گذاشتن هرگونه شرط و شروط قبل از مذاکره را بی معنا دانست و از 5+1خواست که صادقانه پای میز مذاکره بنشیند.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه درباره برخی ‌اخبار منتشر شده در رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه 1+5 در مذاکرات آتی با ایران شروطی را مطرح خواهد کرد، گفت: موارد مطرح شده تنها موضوعات رسانه‌ای است و ما نمی‌توانیم مبنای قضاوت خودمان را مسائل منعکس شده در رسانه‌ها قرار دهیم.

صالحی با اشاره به مواضع اخیر گروه 1+5 گفت: امیدواریم 1+5 صادقانه پای میز مذاکره بنشیند و ما نیز با نیت صادقانه تلاش می‌کنیم هر دو طرف به صورت برد - برد به نتیجه مرضی‌الطرفین برسند تا هم جمهوری اسلامی ایران به حق و حقوق خود دست یابد و هم نگرانی گروه 1+5 از آنچه تاکنون اعلام کرده برطرف شود./خبرآنلاین


ویدیو : جزئیات مذاکرات۴ دیپلمات ایرانی و گروه ۵+۱ در استانبول