جزئیات طرح توزیع عادلانه آب/ شناسایی تعداد افراد هر اشتراک :  مشاور وزیر نیرو ...



شناسایی افراد مبتلا به ایدز , تعداد افراد عینکی در ایران , چند راه کار شناسایی افراد بیش فعال

 مشاور وزیر نیرو با اعلام اینکه طرحی برای توزیع عادلانه آب در دست بررسی است گفت: این طرح با تعریف الگوی دقیق مصرف آب برای هر فرد ساکن در اشتراک آب، جدول مصرف جدیدی را ارائه خواهد کرد.

به گزارش  مهر، حمیدرضا جانباز امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره طرح مطالعاتی توزیع عادلانه آب بر اساس تعداد افراد ساکن در هر اشتراک گفت: ما باید به سمتی برویم که الگوی مصرف بر مبنای تعداد نفرات در هر اشتراک تعریف شود.

مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اینکه این طرح مطالعاتی از سوی وزارت کار و استفاده از بانک اطلاعاتی یارانه ها صورت خواهد گرفت اظهارداشت: برای توزیع عادلانه آب، باید بدانیم در هر اشتراک چند نفر ساکن هستند و آنگاه نسبت به توزیع آب و همچنین دریافت هزینه آن اقدام نماییم.

جانباز با بیان اینکه میزان مصرف یک اشتراک با ۱۵ نفر جمعیت با اشتراکی ۲ نفره تفاوت دارد افزود: این طرح فعلا در تهران در دست مطالعه قرار دارد و ما اطلاعات مشترکان را دریافت می کنیم که در نهایت مشخص شود تعداد مصرف کنندگان آب در هر اشتراک چند نفر است.

این مقام مسئول در وزارت نیرو ادامه داد: از این طریق قادر خواهیم بود میزان مصرف دقیق آب هر خانوار را محاسبه کنیم و اگر افراد ساکن در هر اشتراک بخواهند مصرف بیشتری از الگوی تعریف شده داشته باشند، باید هزینه بیشتری نیز بپردازند.


اخبار  اجتماعی  - مهر 


ویدیو : جزئیات طرح توزیع عادلانه آب/ شناسایی تعداد افراد هر اشتراک