جزئیات سرقت 3 خواهر با اسلحه پلاستیکی/ کودک 8 ماهه عضو باند سرقت! :  اخبارحوادث  ...




 اخبارحوادث  - جزئیات سرقت 3 خواهر با اسلحه پلاستیکی/ کودک 8 ماهه عضو باند سرقت!

سه خواهر که با کلت پلاستکی اقدام به سرقت از یکی از آرایشگاه شهرستان دهلران کرده بودند، توسط اهالی دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اهالی یکی از مناطق دهلران 3 زن را در حال فرار از یک آرایشگاه زنانه دستگیر کردند و تحویل ماموران انتظامی دادند.
 
این زنان که همراهشان یک کودک هشت ماهه بود، پس از انتقال به مقر پلیس در خصوص علت دستگیریشان توسط اهالی گفتند که در حال سرقت از آرایشگاه زنانه بودیم که ناگهان با سر و صدای صاحب آرایشگاه مجبور به فرار شدیم که به محض بیرون آمدن از آرایشگاه اهالی ما را دستگیر کردند.
 
از سوی دیگر صاحب آرایشگاه به ماموران انتظامی اظهار داشت: امروز صبح سه خانم جوان با وقت قبلی وارد آرایشگاه شدند و یکی از آنان که کودکی هشت ماهه در دست داشت بیرون آرایشگاه منتظر ماند.
 
وی ادامه داد: پس از چند دقیقه یکی از خانم ها در خواست یک لیوان آب کرد که وقتی رفتم برای او بیاورم، اسلحه ای از داخل کیفش درآورد و مرا تهدید به مرگ کرد و خواست تا تمام طلاجات و وجوه نقد داخل گاو صندوق را به او بدهم، من نیز که متوجه قلابی بودن اسلحه شدم با جیغ کشیدن اهالی از حضور سارقان باخبر کردم.
 
نجومی جانشین دادستان دهلران درباره این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع و شکایت شاکی پرونده در این راستا تشکیل شده و متهمان که با یکیدگر نسبت خواهری داشتند با قرار وثیقه برای تکمیل پرونده راهی زندان شدند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : جزئیات سرقت 3 خواهر با اسلحه پلاستیکی/ کودک 8 ماهه عضو باند سرقت!