جزئیات حادثه شرکت ایرانی در عراق از زبان یکی از مجروحین : اخبار اجتماعی - جزئیات ...



اسم های اصیل ایرانی برای شرکت , زبان های ایرانی , حادثه ای تلخ برای زایران پیاده ایرانی اربعین حسینی

اخبار اجتماعی - جزئیات حادثه شرکت ایرانی در عراق از زبان یکی از مجروحین

یکی از دو مجروح ایرانی حادثه تروریستی که روز جمعه در دیاله عراق رخ داد، گفت: تروریست های مسلح با سد کردن راه عبور خودروی حامل کارگران همه را به گلوله بستند.

ˈمسلم جعفریˈ روز شنبه پس از ورود به مرز پرویزخان در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار ایرنا افزود: اهل هفشجان شهرکرد هستم و مدت هشت ماه است که بعنوان جوشکار در شرکت ایرانی که اجرای خط لوله گاز ایران به عراق را بر عهده دارد، کار می کنم.

 

وی که 34 ساله است و کتف اش مورد اصابت گلوله قرار گرفته، گفت: روز گذشته در حالیکه با پنج دستگاه خودرو برای استراحت به محل اقامت باز می گشتیم در بین راه در منطقه الندی دیاله در شمال عراق، یک گروه تروریستی راه را بر ما بستند و شروع به تیراندازی به سمت خودروها کردند.

 

جعفری اضافه کرد: دقایقی این تیراندازی ادامه داشت تا اینکه برخی نیروهای ارتش و پلیس عراق به محل حادثه آمدند و تروریست ها نیز گریختند.

 

وی گفت: در این حادثه تعدادی از همکاران مان بر اثر شلیک گلوله به شهادت رسیدند و من به همراه سه ایرانی دیگر مجروح شدیم.

 

ˈعلیرضا عالی پورˈ دیگر مجروح این حادثه تروریستی نیز که اهل هفشجان استان چهار محال و بختیاری است، گفت: ما قبلا نیز در این منطقه کار می کردیم ولی با چنین حوادثی مواجه نشده بودیم. وی افزود: عصر جمعه هدف حمله تروریست هایی که می گویند از القاعده هستند قرار گرفتیم و از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتم و بیشتر همکارانم شهید شدند.

 

این دو نفر که در بیمارستانی در شهر کلار منطقه اقلیم کردستان عراق بستری بودند بعد از ظهر امروز از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشورمان شدند و بلافاصله برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل شدند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در این باره گفت: با توجه به وضعیت ناامنی که در عراق وجود دارد و حضور گروههای تروریستی، باید طرف عراقی امنیت تمام کسانی که در این کشور کار می کنند را تامین کند.

 

ˈنعمت اله نازپروردهˈ افزود: با توجه به مبادلات اقتصادی ایران و عراق عده ای از این مناسبات تجاری خشنود نیستند و با این گونه اقدامات سعی در برهم زدن آرامش منطقه و روابط دو کشور دارند.

 

روز جمعه تعدادی تروریست مسلح با سد کردن راه خودروهای حامل کارگران و مهندسان ایرانی که در استان دیاله عراق مشغول کار بودند 18 ایرانی را به شهادت رساندند و چهار نفر را مجروح کردند.

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : جزئیات حادثه شرکت ایرانی در عراق از زبان یکی از مجروحین