جزئیات جدید از اسید پاشی در بهشهر/متهم: قربانی از صیغه بودن خسته بود : جزئیات ...



جزئیات جدید از اسید پاشی در بهشهر/متهم: قربانی از صیغه بودن خسته بود

چندی پیش در پل مهدیه یک دختر جوان به دلیل اسید پاشی وحشیانه به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

حوادث روز - به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ از شهرستان بهشهر، پرونده اسیدپاشی بامداد 19 تیرماه در بهشهر این روزها زیاد نقل قول می‌شود. 

عصر روز سه‌شنبه 18 تیرماه، دو زن مطلقه به همراه دو مرد که با هم مراوده و دوستی داشتند به قصد خوش‌گذرانی از شهر خارج و حوالی ساعت یک بامداد چهارشنبه 19 بامداد در خیابان مهدیه توقف داشتند.

 

یکی از این دو زن به نام فاطمه به‌دلیل مصرف قرص روان‌گردان و حالِ نا‌خوشی که داشت، از ماشین پیاده و روی پل خیابان«مهدیه» دراز کشید، بر اساس نقشه قبلی و فراهم شدن موقعیت مناسب، یکی از عاملان قتل به صورت این زن اسید پاشیده و متواری می‌شود.

زنِ مصدوم‌شده، توسط افراد عبوری به بیمارستان امام بهشهر منتقل شد، سپس به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید زارع ساری منتقل و بر اثر سوختگی 98 درصد، فوت می‌شود.

 

از آنجا که در چنین مواقعی معمولاً عاملان حادثه برای اطلاع از وضعیت فرد آسیب‌دیده به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، یکی از عاملان قتل به نام زهرا به بیمارستان امام مراجعه و ماموران از تردد نابهنگام این زن، به او مشکوک شده و دستگیر می‌شود.

 زن دستگیر شده  زمانی که خود را در چنگال قانون اسیر می‌بیند، با پلیس همکاری می‌کند و دو عامل دیگر اسید پاشی را معرفی می‌کند. لذا ماموران سریعا دو متهم دیگر پرونده را دستگیر و به مقر انتقال می‌دهند.

 

طبق گزارشات و اطلاعات به دست آمده زن مطلقه که خود صیغه‌ی مرد دیگری است به ماموران می‌گوید؛ اصلا قصد گشتن مقتول را نداشتیم و تنها می‌خواستیم آن را بترسانیم چراکه از وضعیت صیغه‌ای بودنش ناراضی بود و دائما به یاسر اصرار می‌کرد تا عقد دائمش شود ولی یاسر و من نیز از این موضوع راضی نبودیم.

زهرا در باز‌جویی‌ها مدعی شده که یاسر اسید را روی صورت مقتول پاشیده است اما این فرد هنوز اعتراف نکرده است./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

 


ویدیو : جزئیات جدید از اسید پاشی در بهشهر/متهم: قربانی از صیغه بودن خسته بود