جزئیات ترور دانشمند هسته ای : این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان ...


این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان رخ داده و بنابر اظهارات شاهدان عینی، عامل جنایت با شلیك گلوله این جنایت را مرتکب شده است/ اندکی پس از این اتفاق، بازپرس ویژه قتل تهران عازم محل حادثه شده است. این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان رخ داده و بنابر اظهارات شاهدان عینی، عامل جنایت با شلیك گلوله این جنایت را مرتکب شده است/ اندکی پس از این اتفاق، بازپرس ویژه قتل تهران عازم محل حادثه شده است.

بعد از ظهر دیروز، «داریوش رضایی نژاد» یکی از نخبگان هسته ای کشورمان در شرق تهران مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیروز بعد از ظهر حدود ساعت 16:30 یکی از نخبگان هسته ای کشورمان هنگام خروج از منزل به همراه خانواده خود، به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک موتور سیکلت بودند به شهادت رسید.

بنابر این گزارش، این حادثه در خیابان بنی‌هاشم، خیابان خادم رضائیان رخ داده و بنابر اظهارات شاهدان عینی، عامل جنایت با شلیك گلوله این جنایت را مرتکب شده است.

در این باره یک منبع آگاه در پلیس تهران با تایید اینکه این نخبه هسته ای در مقابل منزلش ترور شده اعلام کرد همسر وی نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

گفتنی است اندکی پس از این اتفاق، بازپرس ویژه قتل تهران عازم محل حادثه شده و تحقیقات برای شناسایی عوامل این ترور آغاز شده است.

منبع: تابناک


ویدیو : جزئیات ترور دانشمند هسته ای