جزئیات بیشتر از کانسپت نکست 100 ب‌ام‌و / تصاویر : وقتی ب‌ام‌و برای جشن صد سالگی ...



تصاویر سرمایه گذاری بیشتر درآمد بیشتر , تصاویر بیشتر از سید جواد خهاشمی , تصاویر زیبا

وقتی ب‌ام‌و برای جشن صد سالگی پرده از روی کانسپت تهاجمی و خودران نکست 100 کشید، تنها به ذکر چند نکته کلی در مورد آن بسنده کرد؛ ولی به‌تازگی جزئیات بیشتری توسط «کریم حبیب»، طراح ارشد ب‌ام‌و در این رابطه ارائه شده است.

گل‌گیرهای انعطاف‌پذیر
بسیاری از خودرو به طراحی عضلانی بازگشته‌‌اند و در عین حال، هنوز بدنه‌های فلزی به صورت ثابت باقی مانده‌اند. امّا این ب‌ام‌و دارای یک طراحی موسوم به «اکتیو بای‌سب کنترل» است که در آن گل‌گیرها همانند یک پوسته، تمام چهار چرخ را در بر می‌گیرند. برای این منظور، مجموعه‌ای پیچیده از محورها و لغزنده‌ها برای اضافه‌شدن طول گل‌گیرها همانند یک لنز تلسکوپی مورد استفاده قرار گرفته است. در حالت ایده‌آل، ب‌ام‌و تمام قطعات مونتاژ شامل فرمان، گل‌گیر و راه‌اندازها را به عنوان یک قطعه یکتا از طریق «چاپ سه‌بعدی» تولید خواهد کرد. گل‌گیرهای عقب نیز کشیدگی پیدا می‌کنند تا شرایط یک سیستم فرمان چرخ‌های عقب را تأمین کنند؛ چیزی که البته در این نمونه از خودرو نمی‌توان آن را فعال کرد.

 

تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه

 

در همین حال، ب‌ام‌و می‌توانست با قرار دادن چرخ‌های جلو به طرف داخل و ادامه‌دادن لبه‌های کناری بدنه به روی آنها، خود را از این پیچیدگی‌ها رها کند؛ چیزی که می‌توانست مشکل درگ را حل کند، ولی برای عرض بدنه و هندلینگ مشکل ایجاد می‌کرد. در هر حالت، این گل‌گیرها می‌توانند بسیار کاربردی و چشمگیر باشند و رؤیاهای ب‌ام‌و را در تکنیک‌های تولید نشان می‌دهند.

 

کانسپت , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

 

قلوه‌های عمودی
قلوه‌های دراز در جلوپنجره در ترکیب با شکاف‌هایی که چراغ‌های کوچک در آن قرار گرفته‌اند و رنگ‌آمیزی ویژه قهوه‌ای، همگی باعث می‌شوند که این‌ ب‌ام‌و ظاهری رباتیک و آینده‌نگرانه به خود بگیرد. البته همانند بسیاری از خودروهای الکتریکی، این جلوپنجره نیز قرار نیست هوا را به داخل خود بکشد و بیشتر با رادارها، لیزرها و دوربین‌ها پُر شده است.

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , نکست فیلم

 

قرار دادن این وسایل در ارتفاع پایین باعث می‌شود که اجسام کوچک که این روزها خودران‌ها مشکلات زیادی در دیدن آنها دارند، راحت‌تر تشخیص داده شوند.  رنگ جلوپنجره از سفید به قرمز تغییر می‌کند که نشان‌دهنده تغییر وضعیت از “Ease” یعنی رانندگی خودکار خودرو به “Boost”، یعنی حضور شخص راننده در پشت فرمان است. این جلوپنجره دوتایی، در واقع ادای احترامی است به برخی از مدل‌های اولیه ب‌ام‌و، مانند 303 مدل ۱۹۳۳ که یکی از اولین خودروهایی است که از این سبک طراحی استفاده کرده است.

 

تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

 

کابین « گیاهخوارانه»
به گفته «حبیب»، هیچکدام از متریال‌های به کار رفته در طراحی داخلی، ارتباطی با چرم «داکوتا»، چرم مصنوعی «سنساتک» و یا هر گونه تریم مورد استفاده در مدل‌های تولیدی ب‌ام‌و ندارند. به جای این موارد، از موادی چون مخمل مصنوعی، پشم کشمیری واقعی و انواع مختلف پلاستیک تجزیه‌پذیر استفاده شده است. صندلی‌ها به فریم خودرو محکم شده‌اند، ولی گفته می‌شود که از تکیه‌گاه بسیار راحتی برخوردارند و شرایط مناسبی را برای مسافرت‌های طولانی‌مدت فراهم خواهند کرد.

 

رانندگی در پیچ‌های کور
کانسپت ویژن نکست 100 به جز مثلث‌های شناور موسوم به «ژئومتری زنده»، چیز دیگری در داشبورد نمایش نمی‌دهد. این در حالی است که دیگر خودروسازان، شیشه جلوی خودرو را به عنوان نمایشگر بزرگ سربالا برای ایجاد واقعیت افزوده در مورد ساختمان‌ها، مردم مختلف و دیگر اجسام دنیای واقعی درنظر می‌گیرند. ولی یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه HUD در این ب‌ام‌و، پیشنهاداتی که برای خطوط مسابقه در جاده‌های عمومی می‌دهد.

 

نکست پاپ , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ

 

خودروها و جاده‌ها احتمالاً در آینده به یکدیگر متصل خواهند بود و بنابراین، در یک پیچ کور، با امنیت کامل می‌توان به خط مخالف وارد شد و به‌راحتی از آن رد شد. امّا در حال حاضر، فقط ایده این کار وجود دارد و احتیاط کامل در این مکان‌ها موردنیاز خواهد بود. به‌علاوه، خودرو در این جاده‌ها، همانند یک بازی کامپیوتری رفتار می‌کند و به راننده اجازه می‌دهد که مهارت‌های خود را در برابر مسیر و سرعت حرکت ایده‌آل در جاده موردنظر آزمایش کند. این از آن دست ویژگی‌هایی در دنیای اتومبیل ‌آینده است که مطمئناً خیلی‌ها از آن استقبال خواهند کرد.

 

کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب , تصاویر بازیگران

 

نرم افزار کاهش حجم تصاویر , بیشتر بدانیم , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه

 

تصاویر اربعین , البوم تصاویر زیبای آتیلا پسیانی , ساخت تصاویر متحرک gif

 

اخبار علمی - پدال


ویدیو : جزئیات بیشتر از کانسپت نکست 100 ب‌ام‌و / تصاویر