جرم استقلال چیست؟ : به جرات می‌توان ادعا كرد ابتدای فصل وقتی پرویز مظلومی سرمربی ...


به جرات می‌توان ادعا كرد ابتدای فصل وقتی پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد، كمتر كسی می‌توانست كسب چنین نتایج خوبی را برای آبی‌پوشان پیش‌بینی كند. بانک ورزش: به جرات می‌توان ادعا كرد ابتدای فصل وقتی پرویز مظلومی سرمربی استقلال شد، كمتر كسی می‌توانست كسب چنین نتایج خوبی را برای آبی‌پوشان پیش‌بینی كند. با این وجود مظلومی توانست تیم كم‌ستاره‌اش را هفته‌ها بر صدر جدول بنشاند و این موقعیت را در پایان هفته چهارم دور برگشت نیز حفظ كند. با این وجود مشكل استقلال بیشتر از آنكه كمی باشد، كیفی است. هواداران این تیم و نیز اغلب كارشناسان و منتقدان هنوز نتوانسته‌‎اند با كیفیتی كه استقلال ارایه می‌دهد كنار بیایند. در روزهایی كه چندده هزار هوادار پرسپولیس برای تماشای مسابقات این تیم راهی ورزشگاه می‌شوند، استقلالی‌ها از مهمترین بازی‌های تیم‌شان هم استقبال نمی‌كنند.

ابتدای فصل پرویز مظلومی به دفعات وعده داده بود بتواند مردم را یك بار دیگر روی سكوها برگرداند، اما این وعده هرگز محقق نشد. شاید همین مساله نشان بدهد مشكل از كجاست و چرا خیلی‌ها به تداوم صدرنشینی این تیم و نزدیك شدنش به عنوان قهرمانی خوشبین نیستند. استقلالی‌ها علاوه بر این مشكل قدیمی، در دور برگشت نتایج چندان خوبی هم به دست نیاورده‌اند. آنها سیاه‌جامگان را بردند، با ملوان و ذوب‌آهن بیرون از خانه مساوی كردند و در نهایت در مسابقه‌ای كه احتمالا با اشتباهات اثرگذار داوری به سود آنها همراه بود، از قبول شكست برابر قعرنشین جدول رده‌بندی گریختند.

مجموعه این مسایل باعث شده پرویز مظلومی تحت فشار باشد. او هم اما حتما بهانه‌ها، توجیهات و استدلال‌های خاص خودش را دارد؛ مثل اینكه در طول نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، بازیكنان مد نظر او جذب نشدند. باید منتظر ماند و دید استقلال در ادامه راه از كدام مسیر می‌رود؛ با كسب نتایج خوب و ارایه بازی‌های تماشاگرپسندتر می‌تواند مخاطبان را متقاعد كنند یا از صدر جدول پایین می‌آید و حرف منتقدان را به كرسی می‌نشاند؟


ویدیو : جرم استقلال چیست؟