جذاب‌ترین پارک‌های آبی جهان +عکس : پارک‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان به ...


پارک‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان جذاب است. اما تعدادی از پارک‌های آبی در جهان هستندکه اخیرا جاذبه‌ها و تغییرات چشمگیری را به این مکان افزودند که ما در اینجا تعدادی از آنها را برای شما آورده‌ایم. نی‌نی‌بان: پارک‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان جذاب است. اما تعدادی از پارک‌های آبی در جهان هستندکه اخیرا جاذبه‌ها و تغییرات چشمگیری را به این مکان افزودند که ما در اینجا تعدادی از آنها را برای شما آورده‌ایم. اگر به دنبال مکانی برای سرگرم کردن خود و کودکتان هستید، به این پارک‌های آبی سری بزنید.

اتالند

جذاب ترین معلم ریاضی جهان , بزرگ ترین پارک ابی جهان , جذاب ترین زن جهان شبیه سازی شد  

این پارک با 18 سرسره آبی که دارد، بلندترین پارک آبی ایتالیا است که در جزیره سیسیلی واقع شده است. اتالند هزاران هزار توریست را هر ساله به خود جذب می‌کند. 

آکواتیکا

جذاب ترین شغل جهان , جذاب ترین ستاره های زن سینمای جهان , جذاب ترین زن جهان شبیه سازی شد تمام عیار  

پارک آبی آکواتیکا در اورلاندو دلفین‌ها و دیگر موجودات دریایی را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با سورتمه‌های آن سرگرم شوید و در عین حال از نمایش موجودات دریایی لذت ببرید.

خلیج کارائیب

جذاب ترین بناهای معمارانه جهان , جذاب ترین خودروهای جهان 1  , جذاب ترین رمان جهان

شهرت کره جنوبی ممکن است برای پارک آبی‌اش نباشد اما خلیج کارائیب در درون خود چنین گوهری پنهان دارد. اگر شما به سرسره‌های آبی علاقه دارید، این پارک 4 نمونه از آنها را دارد. موج مصنوعی این مکان نیز یکی از بزرگ‌ترین‌ها در جهان است.

جادوی شاد

جذاب ترین مرد جهان , پر بازدید ترین پارک جهان , تصاویری جذاب از لوکس ترین خودروی کروک جهان  

پس از اتمام المپیک 2008 در پکن، مقامات به این فکر افتادند که با مرکز آبی المپیک چه کنند و پس از آن تصمیم گرفتند آن را تبدیل به یک پارک آبی سرپوشیده  کنند. از سقف این مکان ستاره‌های دریایی بزرگی آویزان است. 

پارک ساحلی

دانلود جدیدترین و جذاب ترین فیلم های سینمایی جهان , جذاب ترین زنان جهان عکس , اولین و جذاب ترین هتل کپری جهان در جنوب کرمان  

اگر به دنبال بلندترین و سریع‌ترین سرسره جهان هستید، به پارک ساحلی برزیل سفر کنید. سرسره آبی آن 135 فوت ارتفاع دارد و سرعت آن 65 مایل در ساعت است.

ساحل بلیزارد

جذاب ترین زن مدلینگ جهان عکس , عجیب ترین پارک های جهان , پرجمعیت ترین شهرهای جهان  

این پارک آبی والت دیزنی در اورلاندو واقع شده است. اما شما تا زمانی که به داخل آن نروید، از هیجان آن چیزی نخواهید فهمید. سرسره‌های آن جزو دومین سرسره‌های پر سرعت و بلند جهان هستند. 

کشتی نوح

ترسناک ترین فیلم جهان , زیبا ترین زن جهان , پولدار ترین افراد جهان  

این پارک آبی در ویسکانسین دلز واقع شده و به عنوان پایتخت پارک‌های آبی جهان شناحته می‌شود. از میان 51 سرسره آبی که در آنجا وجود دارد، به دنبال آنهایی باشید که برای قلبتان ضرری ندارد.

وایل وادی

ثروتمند ترین افراد جهان , قدیمی ترین کشور جهان , جذاب ترین مرد سال 2016  

امارات متحده عربی به خاطر پارک آبی‌اش شهرت دارد. این پارک آبی با سرسره‌ بلند و دریاچه‌ موج مصنوعی خود هر ساله توریست‌های بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. 

منطقه 47

ترسناک ترین فیلم تاریخ سینمای جهان , پرجمعیت ترین کشورهای جهان , سنگین ترین سایت جهان  

اتریش به دلیل پارک آبی هیجان انگیزی‌اش شهرت دارد. هنگامی که به این مکان وارد می‌شوید، سرسره‌های آبی عظیم الجثه، رودخانه خروشان و دیوارهای سنگی را مشاهده می‌کنید.

پارک سیام

آلوده ترین شهر جهان , قدیمی ترین شهر جهان , قدیمی ترین کشورهای جهان  

این پارک در جزایر قناری اسپانیا واقع و به دلیل برج آبی‌اش شناخته شده است. در این مکان، شما از آبهای پر از ماهی و کوسه‌ها رد می‌شوید. استخر آبی موج  آن نیز بلندترین موج‌های جهان را دارد.


ویدیو : جذاب‌ترین پارک‌های آبی جهان +عکس