جدیدترین مدل برای آشپزخانه شما : آشپزخانه بسیار زیبا و سازمان یافته به شما ...


آشپزخانه بسیار زیبا و سازمان یافته به شما کمک می‌کند که هر روز را بسیار راحت تر در این فضا بگذرانید. در این آشپزخانه همه چیز برای استفاده کاربردی از فضا ساخته شده است. طراحی این آشپزخانه سبکی ملایم و سازمان یافته دارد که میحطی دنج را برای یک خانواده شاد ایجاد کرده است. 1. هر روز با آشپزخانه ای راحت :
در این آشپزخانه زیبا همه چیز برای استفاده کاربردی از فضا ساخته شده است. طراحی این آشپزخانه سبکی ملایم و سازمان یافته دارد که میحطی دنج را برای یک خانواده شاد ایجاد کرده است.


جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 2016 , برای خریدن لوازم آشپزخانه چه نکاتی , ابتکارهایی برای آشپزخانه
2. دور هم جمع شدن:
فضایی دایره ای برای نشستن در این جا تعبیه شده است که آشپزخانه را مانند اتاق نشیمن ساخته است. این اتاق نشیمن موقتی برای یک پذیرایی دوستانه و یا کمک کردن به تکالیف بچه ها و یا فقط تماشای تلویزیون بسیار عالیست. این نیمکت جالب همان پیشخوان است که استفاده کامل از فضای آن شده است.

راهکار برای داشتن آشپزخانه ای بهتر , ترفندهایی برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه هنگام آشپزی , نکاتی برای انتخاب و خرید پرده آشپزخانه

3. طراحی کار:
در یک آشپزخانه بزرگ استفاده از چوبهای با رنگهای مختلف جاذبه بصری بسیار خوبی را ایجاد می کند. در طراحی این آشپزخانه هم به زیبایی بصری فکر شده است و هم به کاربردگرایی. محل قرار گیری ماکرویو پائین پیشخوان در نظر گرفته شده است که در ابتدا تعجب آور است، اما همجواری آن با صندلیها و نوع کاربری آن دلیل قرارگیری آن می باشد.

نکاتی برای درست کار کردن وسایل آشپزخانه , جدیدترین رنگ موهای فانتزی برای تابستان , راه کارهای جالب برای تمیز کردن آشپزخانه

4. فضایی متفکرانه:
یک سینک کوچک در پیشخوان قرار داده شده است که کارایی پیشخوان را بیشتر خواهد کرد. این کار باعث می شود که دستهای بیشتری برای تهیه شام کمک کند. با قرار دادن وسایل آشپزی در کشوی پیشخوان رفت و آمد در آشپزخانه به حداقل می رسد.

استفاده از سرکه برای نظافت کابینت آشپزخانه , راهنمای انتخاب کابینت برای آشپزخانه , مدل های سینک مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه

5. یک فضا برای هر وسیله:
یکی از مهمترین اصول برای طراحی یک آشپزخانه استفاده از فضاهای پرت است. طراحی این آشپزخانه بسیار سازمان یافته است و درهم و بر همی را تحت کنترل دارد. در این قسمت از یک فولاد ضد زنگ برای آویزان کردن وسایل پخت استفاده شده است که اصلاً قابل قیاس با یک کشوی درهم وبرهم پر از وسایل مختلف نیست.

جدیدترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه , جدیدترین مدل کت و دامن برای خانمهای چاق , طراحی کابینت برای آشپزخانه کوچک

6. آمیختن مواد با یکدیگر:
استفاده از مواد گوناگون در دکوراسیون آشپزخانه نشانه ای از مهارت و خلاقیت طراح آن می باشد. رنگ قهوه ای تیره کنتراست بسیار عالی در مقابل در شیشه ای مات و رنگ نقره ای بسیار شیک یخچال و هود ایجاد کرده است.

طراحی آشپزخانه برای فضاهای کوچک , جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه های مدرن , جدیدترین مدل لباس عروس برای افراد چاق

7. کاستن زاویه ها:
آشپزخانه همیشه فضایی است که دارای لبه های تیز و خشن است کابینتها و سایر وسایل، زاویه دار و دارای چهره ای خشن می باشند. اما در این آشپزخانه، این نوع کاشیکاری با رنگهای دلنشین خود باعث شده است که ملایمت و نرمی خاصی از لحاط بصری ایجاد شود.

منبع : Decorationnews.com

منظره برای آشپزخانه , جدیدترین مکان ها برای سفر , راهکارهایی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک
ایده هایی هوشمندانه برای آشپزخانه , 5 راه کار اساسی برای دکور آشپزخانه , روش‌هایی برای استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون آشپزخانه


ویدیو : جدیدترین مدل برای آشپزخانه شما