جدیدترین خبرها از فیلمی با بازی بهنام تشکر : بازی مسعود کرامتی و بهنام تشکر ...



جدیدترین فیلمی که مرجانه گلچین بازی میکند وری آنت است , بهنام تشکر , جدیدترین بازی های کامپیوتر 2016

بازی مسعود کرامتی و بهنام تشکر در فیلم سینمایی " لاک قرمز" به پایان رسید و فیلمبرداری در منطقه ظفر ادامه دارد.

عوامل " لاک قرمز" به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی پس از فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به شهربازی با حضور مسعود کرامتی و پردیس احمدیه ، در حال حاضر کار را در منطقه ظفر ادامه می‌دهند که بهنام تشکر و مسعود کرامتی سکانس‌های پایانی خود را در این پروژه پشت سر گذاشتند و از دوربین "لاک قرمز" خداحافظی کردند.

در حال حاضر بیش از ٧٠ درصد از فیلمبرداری این اثر سینمایی در لوکیشن‌های مختلف به پایان رسیده و تدوین آن نیز همزمان توسط حمید نجفی راد در حال انجام است تا نسخه ابتدایی برای بازبینی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برسد.

«لاک قرمز» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی سید جمال سید حاتمی، از مضمونی اجتماعی برخوردار است که در آن بازیگرانی چون پانته آپناهی‌ها ، پردیس احمدیه ، مسعود کرامتی،بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است؛ «دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد».

از دیگر عوامل این کار می‌توان به مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، نویسنده: امیر عبدی، مجری طرح: حسین فرضی‌زاد، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: مجید هاشمی‌پور، برنامه‌ریز: علی جودی، طراح و سازنده عروسک: حمیده مقدسی، عکاس: علی حمیدنژاد، مدیر تدارکات: اکبر کاظمی، دستیار تهیه: احسان وحید، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.

سید حاتمی پیش از این فیلم‌های تلویزیونی «بچه‌های ابری»، «انگشتر» و «اوقات مشترک آن‌ها» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا

 


ویدیو : جدیدترین خبرها از فیلمی با بازی بهنام تشکر