جدیدترین بوگاتی معرفی شد : بوگاتی که زیر پرچم فولکس واگن آلمان فعالیت می‌کند، ...


بوگاتی که زیر پرچم فولکس واگن آلمان فعالیت می‌کند، ویژن گرن توریزمو را با نگاهی به طراحی آینده‌ی این کمپانی و عملکردی که مختص خودروهای بوگاتی است طراحی و تولید کرده است. zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: خودروی رویایی بوگاتی ویرون با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت موتور در حال نزدیک شدن به آخرین روزهای خود است، اما این کمپانی فرانسوی در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت از بوگاتی ویژن گرن توریزمو (Bugatti Vision Gran Turismo) رونمایی کرده که در واقع زاده‌ی طرح‌های مفهومی طراحان در دنیای مجازی است.

معرفی جدیدترین سریال های ر ز دنیا , معرفی سایت به گوگل , معرفی سایت

در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بسیاری از کمپانی‌های نام آشنا از محصولات خود در این گردهمایی بزرگ رونمایی کردند. بوگاتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سوپر خودروی جدید خود را با عنوان ویژن گرن توریزمو (Bugatii Vision Gran Turismo) رونمایی کرده است. همانطور که می‌توان از نام این خودرو حدس زد، ویژن گرن توریزمو نمونه‌ی واقعی خودرویی است که در بازی ویدیویی گرن توریزم ۶ در پلی استیشن ۳، می‌توان با استفاده از آن به رانندگی پرداخت. این بازی دارای بخشی است که در آن خودروسازان می‌توانند نمونه‌های مفهومی خودروی خود را که در دنیای واقعیت وجود ندارد، قرار دهند. حال بوگاتی نیز به صف تولیدکنندگانی پیوسته که این نمونه‌ی مفهومی را با دنیای واقعیت پیوند داده است.

معرفی سایت به موتورهای جستجو , معرفی به گوگل , معرفی کتاب

بوگاتی که زیر پرچم فولکس واگن آلمان فعالیت می‌کند، ویژن گرن توریزمو را با نگاهی به طراحی آینده‌ی این کمپانی و عملکردی که مختص خودروهای بوگاتی است طراحی و تولید کرده است. در شبیه سازی پیست لی مانز، این خودرو موفق شده به واسطه‌ی بهره‌گیری از یک موتور ۱۶ سیلندر که با چینش W شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند، چهار بار در طول پیست از سرعت ۴۰۰ کیلومتر در هر ساعت عبور کند. با توجه به این ویژگی می‌توان این خودرو را به اندازه‌ی خودروهای توسعه یافته برای مسابقات لمانز، سریع و چابک خواند.

جدیدترین اخبار , بوگاتی , معرفی انجمن آلوپسی

از جمله‌ی مواردی که در طراحی و تولید این خودرو بسیار مورد توجه بوده باید به بکارگیری گسترده‌ی فیبر کربن اشاره کرد. البته نباید در انتظار عرضه‌ی این محصول مفهومی به بازار باشیم، چراکه ویژن گرن توریزمو تنها یک خودروی مفهومی است. همگان در انتظار معرفی نسل بعدی سوپر خودروی بوگاتی هستند که کایرون (Chiron) نام خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که قدرت موتور کایرون ۱٫۴۸۰ اسب بخار خواهد بود.

جدیدترین فیلم های ایرانی , معرفی وبلاگ به گوگل , کتاب معرفی ایده

بوگاتی شیرون , معرفی سایت به موتورهای جستجوگر , معرفی


ویدیو : جدیدترین بوگاتی معرفی شد