جدال بایرن و بارسا بر سر مهاجم یوونتوس : سران باشگاه بایرن‌مونیخ برای جذب مهاجم ...


سران باشگاه بایرن‌مونیخ برای جذب مهاجم جوان آرژانتینی یووه وارد رقابت سختی با باشگاه بارسلونا شدند. خبرگزاری فارس: پائولو دیبالا مهاجم جوان و آینده‌دار یوونتوس در اولین فصل حضور خود در تورین روزهای خوبی را در کنار موراتا و مانژوکیچ سپری می‌کند. درباره این مهاجم جوان آرژانتینی بسیاری معتقدند که در آینده نزدیک جانشین مسی خواهد شد.

 باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب این مهاجم جوان هستند از جمله آنها بارسلونا است. البته امروز بنا بر گزارش روزنامه اسپورت کاتالونیا بایرن‌مونیخ هم به جمع مشتریان دیبالا اضافه شده است.

اسپورت درباره تصمیم باشگاه باوارایی نوشت: کارلو آنچلوتی سرمربی آینده بایرن مونیخ در صورت رفتن لواندوفسکی به دنبال جذب دیبالا به جای آن است. البته بایرن مبلغ مورد نظر برای جذب این مهاجم جوان آرژانتینی که 80 میلیون یورو است را ندارد مگر اینکه مهاجم اول تیمش را بفروشد.

این منبع افزود: در صورتی که باشگاه بایرن رسما برای جذب دیبالا اقدام کند کار سختی را پیش رو دارد زیرا سران باشگاه بارسلونا به صورت جدی به دنبال جذب او هستند و معتقدند که بهترین شریک برای مسی خواهد بود.

دیبالا در اولین فصل حضورش در بوونتوس توانسته تا کنون 13 گل به ثمر برساند و در جدول گلزنان سری‌آ ایتالیا در رده دوم قرار دارد.


ویدیو : جدال بایرن و بارسا بر سر مهاجم یوونتوس