جبهه‌النصره سرباز لبنانی را سر برید/عكس :    اخبار بین الملل - جبهه‌النصره ...



سرباز , 19 سرباز , لبنانی

 

 اخبار بین الملل - جبهه‌النصره سرباز لبنانی را سر برید/عكس

جبهه النصره شاخه القاعده در سوریه روز شنبه از گردن زدن علی البزاز سرباز لبنانی که در اگوست سال گذشته توسط این گروه ربوده شده بود، خبر داد.

جبهه النصره در بیانیه خود اعلام کرده به دلیل عدم پاسخگویی دولت لبنان به خواسته های این گروه برای آزادی برخی زنان وابسته به جبهه النصره در زندان های لبنان، این سرباز را اعدام کرده است.


این در حالی است که ارتش لبنان در منطقه عرسال هجوم گسترده ای را علیه گروههای تروریستی آغاز کرده است. با انتشار خبر اعدام این سرباز لبنانی حزن و اندوه همراه با خشم فضای خانواده های دیگر سربازان ربوده شده لبنانی را فراگرفته است.

 

برید , زنان زیبای لبنانی , طرز تهیه فلافل لبنانی

 
برخی از خانواده های سربازان ربوده شده با تجمع در میدان "ریاض الصلح" در مرکز شهر بیروت، خواستار عکس العمل سریع دولت برای نجات دیگر سربازان ربوده شده لبنانی شده اند. علی البزاز یکی از 27 سربازی است که سال گذشته جبهه النصره در منطقه مرزی عرسال آنها را ربود. این گروه وابسته به القاعده در بیانیه ای تأکید کرد که اعدام این سرباز اسیر، در واکنش به اقدامات ارتش لبنان است.

النصره کرد که در صورت آزاد نشدن زنان زندانی، یکی دیگر از سربازان اسیر را اعدام خواهد کرد. در پی دستگیری برخی از زنان وابسته به رهبران النصره به دست نیروهای ارتش لبنان، این گروه تهدید کرد که همه نظامیان اسیر لبنانی را اعدام خواهد کرد. این دومین سربازی است که گروه جبهه النصره اعدام می کند. گروه‌های جبهه النصره و داعش در اوایل آگوست گذشته با نیروهای ارتش لبنان در مناطق مرزی این کشور با سوریه درگیر شدند و شماری از نیروهای لبنانی را به اسارت گرفت و تاکنون 2 نفر از سربازان اسیر لبنانی را سر بریده است.

اخبار بین الملل - بهار

 


ویدیو : جبهه‌النصره سرباز لبنانی را سر برید/عكس