جباری در ترکیب اصلی تیم قرار می گیرد؟ : این روزها شایعات زیادی از رسیدن جباری ...


این روزها شایعات زیادی از رسیدن جباری به بازی با الاتفاق شنیده می شود. شایعه ای که از آن به عنوان سورپرایز مظلومی برای هواداران و رکب او به حریف نام می برند. تماشا: با گذشت دو هفته از دربی و غیبت مجتبی جباری، حالا شرایط کاملا برای مجتبی جباری و استقلالی ها فرق کرده. این روزها شایعات زیادی از رسیدن جباری به بازی با الاتفاق شنیده می شود. شایعه ای که از آن به عنوان سورپرایز مظلومی برای هواداران و رکب او به حریف نام می برند.

شایعه جدی می شود

هرچند موضوع قرارگرفتن جباری در ترکیب اصلی استقلال در ابتدا در حد یک شایعه بود اما موضوع وقتی جدی می شود که یکی از نزدیکان باشگاه استقلال از صحبت های کادر فنی تیم با هافبک مصدومشان درباره حضور او در بازی الاتفاق خبر می دهد. این منبع آگاه خبر می دهد در حالی که جباری این روزها زیر نظر مولایی بدنساز استقلال، تمرینات بدنسازی اش را پشت سر می گذارد مظلومی و دستیارانش از او خواسته اند تا او هیچ تمرین تاکتیکی با توپ انجام ندهد و تنها بدنش را برای این بازی آمده نگه دارد. چراکه جباری بدون تمرین هم می تواند خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کند.



فیکس اما نه 90 دقیقه

باتوجه به مصدومیت فریدون زندی در بازی مقابل ذوب آهن، نیاز کادر فنی استقلال به جباری بیش از پیش شده و از طرفی نباید به هیچ کدام از این دو بازیکن فشار زیادی وارد شود. در چنین شرایطی شنیده می شود که جباری به صورت بازیکن ثابت وارد بازی می شود اما در اواسط بازی برای تشدید نشدن مصدومیتش با زندی تعویض می شود تا از این طریق فشار روی دو مصدوم تاثیرگذار تقسیم شود.



رکب به برانکو

بعضی از نزدیکان باشگاه استقلال و حاضران در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی از حضور نماینده باشگاه الاتفاق در دیدار استقلال و ذوب آهن خبر می دهند. طبق مطالب منتشرشده در نشریات عربی که از طریق نماینده این باشگاه منتشر شده، آنها مجتبی جباری را مهم ترین غایب استقلال در بازی های آسیایی معرفی کرده اند و حتی دوری او از میادین را تا سه ماه دیگر تخمین زده اند. طرفداران الاتفاق حضور جباری با لباس شخصی در ورزشگاه را هم نشانه ای بر این خبر خود دانسته اند. با این وجود شاید آنها با دیدن جباری در ترکیب استقلال در روز شنبه متوجه شوند که چه رکبی از رقیبشان خورده اند.



پزشک استقلال: من مخالفم!

درحالی که همه نشانه ها از حساب باز کردن کادر فنی استقلال روی جباری خبر می دهد، دکتر رضایی پزشک استقلال با چنین مسئله ای مخالفت می کند و معتقد است که جباری هنوز به شرایط ایده آل برای بازی نرسیده است: «درباره اینکه کادر فنی تیم نسبت به استفاده از جباری چه تصمیمی دارند بی اطلاعم اما اگر نظر من را بخواهید، با این مسئله مخالفم و معتقدم مصدومیت جباری درصورت بازی کردن مقابل الاتفاق بیشتر می شود.»


ویدیو : جباری در ترکیب اصلی تیم قرار می گیرد؟