جباری: به این استقلال خیلی امیدوارم : پیشکسوت استقلال اعلام کرد در حال حاضر ...


پیشکسوت استقلال اعلام کرد در حال حاضر پیشکسوتان این باشگاه و هواداران باید از تیم مظلومی حمایت کنند. خبرگزاری ایسنا: علی جباری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از وضعیت استقلال در فصل جاری چیست، بیان کرد: الحمدلله که استقلال فعلا در صدر جدول است. این تیم باید جانب احتیاط را از این به بعد حفظ کند چون فاصله رقبایش با این تیم کم شده و عملا زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمده است. فکر می‌کنم کادرفنی با بازیکنان در این رابطه صحبت می‌کند چراکه بازیکنان استقلال، جوان و کم تجربه هستند و شاید خیلی متوجه حساسیت‌ها نباشند. صحبت کادرفنی با بازیکنان می‌تواند روحیه تیمی را بالا ببرد.

او افزود: به این استقلال خیلی امیدوارم چون این تیم جوان و پر انرژی است. درست است برخی امتیازات را استقلال به راحتی از دست داده ولی این طبیعت فوتبال است و در همه جا اتفاق می‌افتد. مهم این است که هنوز استقلال سرنوشت دست خودش هست و هرچند که بازی‌های سختی دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد برخی انتقادات علیه مظلومی و کادرفنی این تیم با وجود صدرنشینی استقلال نیز گفت: برخی انتقادات نظرات شخصی برخی ها است. اکنون وقت حمایت پیشکسوتان و هواداران از تیم است. سال گذشته تیم اصطلاحا پیر بود و 20 دقیقه آخر کم می‌آورد. اکنون تیم جوان شده و نیاز به حمایت و تجربه اندوزی دارد. بازیکنان استقلال جوان هستند و برخی از آنها هم که سن‌شان کمی بالاتر از بقیه است، برای بازی در استقلال کم تجربه هستند. آنها نیاز به تجربه دارند و کادرفنی با آنها حتما صحبت می‌کند.

جباری در پایان اضافه کرد: برخی انتقادات به طور کلی سلیقه‌ای است. در حال حاضر استقلال صدرنشین لیگ و فینالیست جام حذفی است. اگر استقلال خوب نبود تاکنون بالای جدول قرار نداشت. مطمئنم نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال، باعث تمرکز بیشتر تیم می‌شود و استقلال بهتر از قبل بازی می‌کند. دوستان هم باید خودشان را جای بازیکنان وکادرفنی بگذارند و کمی در اظهارات‌شان توجه داشته باشند. البته حمایت کورکورانه را کسی تایید نمی‌کند ولی تیم صدر جدولی نیاز به حمایت بیشتری از سوی پیشکسوتان و هواداران دارد.


ویدیو : جباری: به این استقلال خیلی امیدوارم