جای اینها در كمد شما خالی است : شما به‌عنوان یك خانم، دست‌كم به 7 مدل كیف نیاز ...


شما به‌عنوان یك خانم، دست‌كم به 7 مدل كیف نیاز دارید. 7 مدل كیف كه هر كدام سبك و سیاق خودشان را دارند و در مراسم خاصی به كارتان می‌آیند.

 پادشا:كمدتان پر از كیف‌های خوش‌آب ​و رنگ است؛ اما این همه کیف هم درست سر بزنگاه دست شما را بسته نگه می‌دارند. فقط كافی است به مراسم خاصی دعوت شوید تا ببینید هیچ كدام از كیف‌های درون كمد به كارتان نمی‌آید! این یعنی بازهم چاره‌ای ندارید جز یك انتخاب تازه. این مشكل تكراری یك راه‌حل دارد و آن هم اینكه با برنامه خرید كنید.

 شما به‌عنوان یك خانم، دست‌كم به 7 مدل كیف نیاز دارید. 7 مدل كیف كه هر كدام سبك و سیاق خودشان را دارند و در مراسم خاصی به كارتان می‌آیند. پس بعد از خواندن این مطلب سری به كمدتان بزنید. اگر جای این مدل‌ها در آن خالی بود، دست به كار شوید؛ چون خرید این 7 كیف اجتناب‌ناپذیر است.

قاب عکس خالی , خالی کردن درایو c , پیش از اینها فکر میکردم خدا

1.  به رنگ سال

 هر سال موسسه پنتون یك رنگ را به‌عنوان رنگ سال انتخاب می‌كند. شما هم اگر می‌خواهید ظاهری به روز داشته باشید، باید در میان كیف‌های‌ امسال‌تان یك كیف نارنجی داشته باشید چون رنگ امسال، نارنجی است.



خال خالی , پیاده روهای خالی , شیشه عطر خالی

2.  كیف‌های بدون بند

 در مهمانی‌های رسمی، مجالس و حتی عروسی‌ها باید سراغ كیف‌های بدون بند بروید. این كیف‌ها به دلیل نوع طراحی‌شان انتخاب مناسبی برای مجالس رسمی شما هستند. بنابراین باید یكی از كیف‌‌های ثابت كمد شما باشند.



خالی کردن درایو c ویندوز 7 , خالی کردن رم , معده خالی

3.  كیف چرم رسمی

در ابعاد متوسط یعنی نه چندان بزرگ و نه خیلی كوچك، برای زمانی كه باید در جلسه‌های كاری و جدی شركت كنی




خالی کردن کش سیستم , خانه‌های خالی , خالی کردن کش

4.  كیف‌‌های بزرگ



 شما همیشه به یك كیف بزرگ و جادار برای مصارف روزمره، از خرید گرفته تا رفت‌وآمدهایی كه طی آنها باید كلی وسایل ریز و درشت همراه‌تان داشته باشید، نیاز دارید. در انتخاب این مدل به شیوه باز و بسته شدن كیف دقت كنید، مدل‌های بزرگی كه دهانه آنها بدون هیچ بستی باز می‌ماند، انتخاب‌های مناسبی نیستند چون همیشه این احتمال وجود دارد كه نیمی از وسایل‌تان بیرون بریزد.



چگونه درایو c را خالی کنیم , خالی کردن درایو c ویندوز 8 , پیاده رو های خالی

5.  كیف‌هایی با بند بلند

در این کیف​ها بند به‌صورت كج روی شانه شما می‌افتد و دست را آزاد می‌گذارد. شما برای پیاده‌روی به این مدل كیف‌ها نیاز دارید. این مدل كیف‌ها هرقدر كوچك‌تر و  سبك‌تر باشند، انتخاب مناسب‌تری هستند.



پیاده‌روهای خالی , دانلود فیلم پیاده روهای خالی , شکم خالی

6.  كیف مشكی یا قهوه‌ای

 شك نكنید كه هر خانمی باید یك كیف مشكی یا قهوه‌‌ای در كمدش داشته باشد چون این كیف نه تنها با هر لباسی هماهنگ می‌شود بلكه در هر مناسبتی هم قابل استفاده است. در انتخاب مدل این كیف دقت كنید چون قرار است در خیلی از مراسم به كارتان بیاید.



دانلود فیلم پیاده رو های خالی , خالی آب , خالی کردن آب رادیاتور پراید

7.  یك كیف تمام رنگی

 كیف‌های رنگی و شاد به لباس‌های تیره و ساده شما جان می‌بخشند. بنابراین وقتی ظاهرتان ساده است، بدون تردید به یك كیف رنگی احتیاج دارید. پیشنهاد می‌كنیم به جای كیف‌های تك‌رنگ سراغ كیف‌هایی بروید كه تركیبی از چند رنگ متفاوت هستند. این تركیب رنگ به شما اجازه می‌دهد كه كیفتان را با كفش یا حتی شال‌های متنوع‌تری هماهنگ كنید.




ویدیو : جای اینها در كمد شما خالی است