جان کری در بلژیک : وزیر امور خارجه آمریکا امروز(جمعه) به منظور اجرای مذاکرات ...


وزیر امور خارجه آمریکا امروز(جمعه) به منظور اجرای مذاکرات مربوط به مبارزه با تروریسم با مقامات بلژیک و اتحادیه اروپا وارد شهر بروکسل که به تارگی شاهد وقوع چند انفجار بوده شد. خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه آمریکا امروز(جمعه) به منظور اجرای مذاکرات مربوط به مبارزه با تروریسم با مقامات بلژیک و اتحادیه اروپا وارد شهر بروکسل که به تارگی شاهد وقوع چند انفجار بوده شد.

این سفر مختصر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا به پایتخت بلژیک پس از سفر اخیر وی به روسیه و مذاکراتی که با مقامهای این کشور انجام داده صورت می‌گیرد. وی امروز وارد فرودگاه شهر بروکسل که همچنان به سبب حملات روز سه‌شنبه تعطیل است شد. کری در جریان سفر به مسکو در واکنش به حملات روز سه‌شنبه بلژیک گفته بود، این حملات ضرورت اتحاد در قبال جنگ علیه گروه تروریستی داعش را نشان می‌دهد. این گروه تروریستی مسئولیت انفجارهای مذکور در فرودگاه و مترو شهر بروکسل را بر عهده گرفت.

کری در این سفر پنج ساعته خود به بلژیک قرار است با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، شارل میشل، نخست وزیر بلژیک، دیدیه ریندرز، وزیر امور خارجه بلژیک و همچنین فیلیپ،‌ پادشاه این کشور دیدار کند. وی همچنین قصد دارد به قربانیان حملات بروکسل ادای احترام کرده و در این راستا حلقه گلی را در بنای یادبود قربانیان این حملات در محل فرودگاه این شهر قرار دهد.


ویدیو : جان کری در بلژیک