«جانی دپ» خودش را در خانه حبس کرد! : بعد از رسوایی ماه گذشته «جانی دپ» به ...


بعد از رسوایی ماه گذشته «جانی دپ» به دنبال حضور یافتن در Hollywood Press Awards با ظاهری مست و لایعقل، نزدیکان این ستاره 51 ساله هالیوودی به او هشدار دادند که به آخر خط رسیده و باید به این کار خود پایان دهد.        پادشا: بعد از رسوایی ماه گذشته «جانی دپ»  به دنبال حضور یافتن در Hollywood Press Awards با ظاهری مست و لایعقل، نزدیکان این ستاره 51 ساله هالیوودی به او هشدار دادند که به آخر خط رسیده و باید به این کار خود پایان دهد.

 آنها او را برای ترک الکل تحت فشار قرار داده اند و به همین دلیل است که او مدتی است از دنیای رسانه فاصله گرفته است.

قبل از این به مدت دوسال، جانی الکل را کاملا ترک کرده بود. عشق قدیمی او و مادر دو فرزندش، «ونسا پارادیس»، نامزد فعلی او «ایمبر هرد» را مقصر این مسئله می داند. ولی رسانه ها خیلی با او موافق نیستند و می گویند ایمبر در مورد ترک الکل خیلی جدی است و تهدید کرده که اگر جانی این کار را نکند او را ترک خواهد کرد.

عکس خانه جانی دپ , خانه جانی دپ , دلیل دفن پیامبر در خانه خودش

پس از این اولتیماتوم، جانی دپ در خلوت خود فرو رفته و حتی روز 5 دسامبر در مراسم افتتاحیه فیلم جدید خود، «Into the Woods »، که انتظار می رود فروش خوبی داشته باشد نیز حضور نیافته است. مدیران سازنده فیلم نیز جهت همکاری با او برای غلبه بر این مشکل، با رضایت تمام به غیبت او در تمامی مراسمات مربوط به این فیلم رضایت داده اند.

او سال گذشته زمانی که یک سال و نیم از ترک کردنش می گذشت، در مصاحبه با مجله «رولینگ استونز» اظهار کرده بود که من الکل را به این دلیل ترک کردم که مشکلات زیادی را در زندگی شخصی ام به وجود آورده بود.


ویدیو : «جانی دپ» خودش را در خانه حبس کرد!