جانوران تازه کشف شده +عکس : برای آشنا شدن با جدیدترین حیوانات کشف شده در دنیا ...



برای آشنا شدن با جدیدترین حیوانات کشف شده در دنیا به شما توصیه می کنیم تا این مطلب را مطالعه کنید.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، جهانی که ما در آن زندگی می کنیم پر از موجودات زنده ای است که ما تعدادی از آنها را شناسایی کرده و می شناسیم و تعدادی از آنها را نیز هنوز کشف نکرده ایم. هر ساله دانشمندان به تلاش خود برای کشف گونه های جدید گیاهی و جانوری ادامه می دهند که البته در مواردی با موفقیت نیز رو به رو شده و به کشف جانوران جدیدی منجر می شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با تعدادی از این جانوران تازه کشف شده آشنا کنیم.

 

فکر تازه , تدبیر تازه , تازه ترین اخبار

 

قورباغه پینوکیویی

این گونه از قورباغه به تازگی در منطقه ای به نام " جهان گم شده" در ویرجینیای غربی در شرق آمریکا کشف شده است. این قورباغه دارای یک بخش اضافی بر روی بینی خود است که به مانند شخصیت کارتونی پینوکیو بوده است. گونه نر این موجود در هنگام عصبانیت این بخش از بینی خودر را به سمت بالا نگاه می دارد و تا زمانی که آرامش پیدا نکند آن بخش از بینی آنها به سمت بالا می ماند.

 

تازه های تکنولوژی , حرف تازه , تازه ها

 

اختاپوس بنفش

این آبزی بسیار کوچک در آبهای ساحلی منطقه "نیوفوندلند" کشور کانادا و در طی یک اکتشاف به وسیله زیردریایی های بدون سرنشین در عمق 3000 متری از سطح آب کشف شده است. این تحقیق در مورد اثر آب سرد در عمق دریا بر زندگی موجودات آبزی که عمدتا در عمق دریا زندگی می کنند بوده است که به کشف این آبزی جدید منجر شده است.

 

تازه های سلامت , تازه های پزشکی , تازه های نشر

 

Chromodoris Fentoni

این ماهی کوچک و زیبا در سال 2009 میلادی در خلیج مکزیک کشف شده است. شکل این ماهی کوچک بیشتر شبیه به یک حلزون بدون لاک است. برای اولین بار یک ماهی گیر یک گونه از این ماهی را صید کرده بود که آن را به مقامات مسئول در زمینه علوم دریایی و جانور شناسی تحویل داده بود. پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که این گونه تا به آن روز ثبت نشده است و به عنوان یک نوع آبزی جدید معرفی شد.

 

تازه پز , تازه , تازه های گردشگری

 

شاه زالوی شیطانی

این زالوی بزرگ و ترسناک برای اولین بار در کشور پرو توسط یک دختربچه کوچک کشف شده است. بر خلاف سایر زالوها که بر روی بدن قربانی خود باقی می مانند و به مکیدن خون می پردازند این گونه از زالو با استفاده از دندان های بسیار تیز خود در بدن قربانی شکاف ایجاد کرده و به درون آن نفوذ می کند.

 

تازه های علمی , خواص پسته تازه , فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها

 

سوسک پرنده

برای بسیاری این موجود نهایت ترس و وحشت است. در کشور آفریقای جنوبی گونه ای از سوسک کشف شده است که دارای دست ها و پاهای بلندی است و به این سوسک کمک می کند تا پرش کند. آخرین گونه شناخته شده از سوسکها که توانایی پرش داشتند در دوران ژوراسیک زندگی می کردند.

 

جانوران شگفت انگیز , سایت فکر تازه , تازه عروس

 

غزال کوچک آفریقایی

این گونه از غزال آفریقایی بسیار کوچک بوده و وزن آن بین 4 تا 6 کیلوگرم است. این جانور بیشتر در منطقه آفریقای مرکزی زندگی می کند و در آن منطقه به خاطر گوشت و شاخ های کوچک آن که در ساخت وسایل ساده برای زندگی روزمره استفاده دارد شکار می شود.

 

تازه ترین خبرها , تازه های کتاب , تازه های کامپیوتر

 

مارمولک غول پیکر طلایی

این مارمولک غول پیکر در صورتی که به صورت عمودی اندازه گیری شود به اندازه یک انسان بالغ قد دارد و معمولا طول آن 2 متر است. وزن میانگین این جانور نیز 10 کیلوگرم است و در کشور فیلیپین و در جنگل های استوایی در مناطق شمالی این کشور زندگی می کند. رنگ بدن این جانور ترکیبی از رنگهای آبی، مشکی و طلایی است.

 

آبلیموی تازه , خبرهای تازه , قهوه تازه

 

عنکبوت سیاه داروین

این گونه از عنکبوت که بومی کشور ماداگاسکار است توانایی خارق العاده در درست کردن تار دارد. این حشره می تواند به تنهایی مجموعه تاری به طول 25 متر را تشکیل دهد. این تارها معمولا در کنار رودخانه ها و در درون پوشش های درختی این منطقه تنیده می شود و می تواند فشاری در حدود 520 مگا ژول بر هر متر مکعب را نیز تحمل کند.

 

پسته تازه , جانوران , زنجبیل تازه

 

ماهی خفاشی لویزیانا

این ماهی کوچک و در عین حال ترسناک که به خاطر شکل ظاهری خود به " ماهی پنکیکی " نیز مشهور است . این ماهی مدت کوتاهی قبل از انفجار تاسیسات نفتی شرکت "بریتیش پترولیوم" در منطقه لویزیانا کشف شد. باید تصریح کرد که کارشناسان با توجه به آلودگی شید محل زندگی این آبزی امیدی به زنده ماندن این گونه وجود نداشته است اما ماهی خفاشی توانست این دوره را نیز با موفقیت طی کند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : جانوران تازه کشف شده +عکس