جانشین ولاسکو را بهتر بشناسید +بیوگرافی : گزینه نهایی جانشینی خولیو ولاسکو ...


گزینه نهایی جانشینی خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران دریافت کننده‌ای است که به عنوان بازیکن قرن فدراسیون جهانی هم انتخاب شده است. خبرگزاری فارس: گزینه نهایی جانشینی خولیو ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران دریافت کننده‌ای است که به عنوان بازیکن قرن فدراسیون جهانی هم انتخاب شده است.

برناردی همان مربی است که مسئولان فدراسیون وی را به عنوان جانشین ولاسکو معرفی کرده‌اند. توافقات نهایی با این مربی حاصل شده است و مسئولان تنها منتظر امضای قرارداد توسط وی هستند تا لورنزو برناردی رسماً هدایت مردان والیبال ایران با برعهده بگیرد.

لورنزو برناردی به همراه کارچ کرالی عنوان بهترین بازیکنان قرن را به خود اختصاص دادند. وی در سال 1968 در ترنتو ایتالیا به دنیا آمد و والیبال را از سال 1980 و با پست پاسور شروع کرد، اما بعدها تغییر پست داد و به دریافت کننده قدرتی تبدیل شد. این بازیکن 306 بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده که اولین بازی ملی‌اش را در سال 1987 یعنی زمانی که فقط 19 سالش بود انجام داد.

بیوگرافی ربکا ولاسکو , بیوگرافی , بیوگرافی بازیگران

یک مدال نقره در بازی‌های المپیک 1996 آتلانتا، دو مدال طلای قهرمانی جهان در سال‌های 1990 و 1994، سه مدال طلای لیگ جهانی و یک مدال طلای جام جهانی در سال 1995 حاصل حضور درخشان از مدت زمان حضورش در تیم ملی ایتالیا است. همچنین وی توانسته با تیم‌های باشگاهی خودش 9 بار قهرمان لیگ ایتالیا بشود. از افتخارات دیگر برناردی این است که در سال‌های 1992 و 1996 در لیگ جهانی و در سال 1994 در قهرمانی جهان به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شده است. به هر حال واضح است با این همه افتخارات این بازیکن یکی از اسطوره‌های والیبال لقب بگیرد و در نهایت هم به عنوان بازیکن قرن انتخاب شود.

بیوگرافی وحید خزایی , بیوگرافی زنده یاد بیت الله عباسپور , بیوگرافی میثم مطیعی

زمانی که تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری دیدار با ایتالیا در لیگ جهانی در مودنا حضور داشت لورنزو برناردی که یکی از پرافتخارترین بازیکنان والیبال دنیا است و چندین عنوان مسابقات قهرمانی جهان، المپیک و لیگ جهانی را با تیم ملی ایتالیا در کارنامه خود دارد تماشاگر ویژه تمرینات خولیو ولاسکو بود و در اظهار نظری جالب گفت: من برای دیدن دوست عزیزم، خولیو ولاسکو و تماشای تمرینات او در تیم ایران به سالن آمده‌ام. این تمرینات برای من بسیار آموزنده است. خیلی وقت بود که تمرینات او را ندیده بودم. آمدم تا از آن درس بگیرم. خولیو به غیر از یک مربی خوب و بزرگ، یک شخصیت بزرگ است.

برناردی ادامه داد: روش و سبک ولاسکو در دنیا منحصربه‌فرد است. ولاسکو روی ذهنیت بازیکنان کار می‌کند و این روشی است که در دنیا خاص خولیو است. ایران باید قدر این مربی بزرگ را بداند. از اینکه تیم خولیو به این خوبی بازی می‌کند خیلی خوشحالم. این پیشرفت، منحصربه‌فرد و خاص ولاسکو است. به تیم ایران به خاطر این پیشرفت تبریک می‌گویم. تا دو سال پیش ایران در سطح تورنمنت‌های بین‌المللی دنیا نبود ولی امروز با بهترین مربی دنیا در بهترین تورنمنت‌های والیبال شرکت می‌کند و نمایش خوبی هم از خود ارائه می‌دهد.

بیوگرافی ترامپ , بیوگرافی سحر قریشی , بیوگرافی مهران مدیری

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که برنادری با ولاسکو دوستی قدیمی دارد و بدون شک سرمربی سابق تیم ملی در انتخاب لورنزو به مسئولان فدراسیون والیبال کمک کرده است.

مسئولان فدراسیون جهانی هم نگاه ویژه ای به برناردی دارند و در مراسمی که چندی پیش در لهستان برای قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی برگزار شد لورنزو یکی از ارکان اصلی مراسم بود و حالا همه امیدوارند که وی جایگزین مناسبی برای ولاسکویی شود که قطعاً تا همیشه در ذهن ایرانی‌ها ماندگار خواهد شد.


ویدیو : جانشین ولاسکو را بهتر بشناسید +بیوگرافی