جانت جکسون همیشه بیاد برادرش است :     این خواننده ۴۴ ساله که آلبوم " همه ...



 

جانت جکسون , جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد , جانت جکسون مسلمان

 

این خواننده ۴۴ ساله که آلبوم " همه چیز " را همراه برادر سوپر استارش ساخت ، می گوید که او وبرادرش خیلی به هم نزدیک بودند و اعتماد خیلی زیادی به هم داشتند.

او گفت:" ما همه آروزهایمان را با هم در میان می گذاشتیم و در مورد همه مسائل زندگیمان با هم صحبت می کردیم.من خواهر کوچک او بودم و او همیشه می دانست که من پشت سر او هستم و از او حمایت می کنم. او در زندگی با مشکلات و مسائل بسیار جدی روبرو شد و من سعی کردم تا آنجا که می توانستم در هنگام مشکلات در کنار او باشم و بعنوان خواهر کوچکتر از او حمایت و پشتیبانی کنم .

ما خیلی به هم نزدیک بودیم. ما همه کارهایمان را با هم انجام می دادیم . ما مسائل و نقاط مشترک بسیار زیادی داشتیم.

هنوز هم روزی نیست که به او فکر نکنم . حتی یک روز."

خواننده موفق آهنگ " دوباره باهم"

در ماه اکتبر سال ۲۰۰۹ یک فیلم مستند منتشر شد که تمرینات مایکل برای حضور در کنسرت لندن در روزهای پایانی عمرش را به تصویر می کشید . جانت ابتدا قبول نکرد که این فیلم را ببیند زیرا دیدن تصویرمایکل درهفته پایانی زندگیش ، برای او خیلی دردناک بود.

اما چند وقت بعد جانت جکسون این مستند را تماشا کرد و حال فکر می کند که این فیلم به او کمک کرده است که بتواند در مقابل اندوه از دست دادن برادرش راحتتر مقاومت کند.

او در مصاحبه ای که با تلویزیون آمریکا انجام داد ، گفت:"من بلاخره توانستم این فیلم راببینم . وقتی در پاریس بودم ، یک شب تا صبح ویدئوها ی او را تما شا کردم. در طول آن شب بعضی اوقات می خندیدم و بعضی اوقات گریه می کردم . ولی در کل دیدن این فیلم برایم خوب بود."

جانت دو روز قبل تولد ۴۲ سالگیش در ماه می ۲۰۰۹ ، برای آخرین بار برادرش را ملاقات کرد . این دیدار آنها پر از عشق و محبت بود و جانت از این موضوع خیلی خوشحال است و احساس ارامش می کند.

او گفت: " آخرین حرفی که به هم زدیم خیلی زیبا بود .من گفتم : دوستت دارم و او گفت: من هم خیلی دوستت دارم ."

مترجم: فرشته مشاور.../ movies.sky.com


ویدیو : جانت جکسون همیشه بیاد برادرش است