جام جهانی 2014؛ شبکه ورزش با «برازوکا» : شبکه ورزش با پخش برنامه جدید «برازوکا» ...


شبکه ورزش با پخش برنامه جدید «برازوکا» به تهیه‌کنندگی پیمان یوسفی و مزدک میرزایی به استقبال جام جهانی رفت. خبرگزاری ایسنا: در این برنامه مجری به همراه چهار خبرنگار از رسانه‌ها اقدام به بازخوانی اخبار جام‌جهانی می‌کنند.

پیمان یوسفی و مزدک میرزایی تهیه‌کنندگی «برازوکا» را بر عهده گرفته‌اند. اجرای این برنامه نیز بر عهده مهدی توتونچی و پژمان نجات‌پور است.

در «برازوکا» به جز مرور خبرها، تیم‌های شرکت‌کننده معرفی شده، حواشی بازی‌های تدارکاتی جام جهانی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. ضمن اینکه گزارش‌های مردمی، عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به جام‌جهانی نیز پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، این برنامه از ساعت 21 هر شب (به غیر از جمعه‌ها) تا شروع جام جهانی روی آنتن شبکه ورزش می‌رود و از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران جوان و فعال حوزه فوتبال برای مرور اخبار مربوط به جام جهانی استفاده خواهد شد.

«برازوکا» نام توپ رسمی جام جهانی 2014 برزیل است. نوارهای رنگی که در طراحی این توپ به کار رفته، نماد دستبندهای رنگی سنتی آرزو است که مردم در برزیل به دست می‌بندند. در ساختار توپ جدید از شش قطعه هم اندازه با روکشی متفاوت استفاده شده که به گفته فیفا باعث شده این توپ مزیت ویژه‌ای از نظر کنترل و تعادل نسبت به توپ‌های قبلی دارند.

شب گذشته (یکشنبه) اولین ویژه برنامه "برازوکا" با اجرای محمد علیجانی به عنوان خبرنگار حوزه فوتبال به روی آنتن رفت.


ویدیو : جام جهانی 2014؛ شبکه ورزش با «برازوکا»