جام جهانی اسطوره‌ها برگزار خواهد شد! : پس از زمزمه هایی که مبنی بر برگزاری ...


پس از زمزمه هایی که مبنی بر برگزاری جام جهانی اسطوره ها شنیده شد، اخباری منتشر شده که این مسابقات برای اولین بار در سال 2017 در چهار شهر کشور مکزیک با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد. طرفداری: پس از زمزمه هایی که مبنی بر برگزاری جام جهانی اسطوره ها شنیده شد، اخباری منتشر شده که این مسابقات برای اولین بار در سال 2017 در چهار شهر کشور مکزیک با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.

جام جهانی 1994 برگزار شد , ‏مسابقات جهانی اسکی روی چمن تو تهران برگزار شده همه مصدوم شدن , جنگ جهانی دوم

زین الدین زیدان، پاتریک کلایورت، کلرنس سیدورف، گایزکا مندیتا، دنیس برگ کمپ، خوان سباستین ورون و میشائیل بالاک می توانند در زمره ستارگانی باشند که در اولین دوره جام جهانی اسطوره ها که قرار است در سال 2017 برگزار شود، حضور داشته باشند.

به گزارش ESPN، در این مسابقات که با هدف کمک به خیریه در ژانویه 2017 در مکزیک برگزار می شود، 12 تیم شامل: 6 تیم اروپایی آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، هلند و فرانسه، چهار تیم آمریکایی برزیل، آرژانتین، مکزیک و آمریکا، تیم منتخب آفریقا و تیم آسیایی ژاپن حضور دارند و بازیکنانی که بین 35 تا 45 سال دارند می توانند در آن حضور پیدا نمایند. مدت زمان هر دیدار 60 دقیقه خواهد بود و تعداد تعویض ها نامحدود است.


ویدیو : جام جهانی اسطوره‌ها برگزار خواهد شد!