جالب ترین ملاقات‌های دنیا +عکس : اسم ملاقات که به میان می آید، ناخوداگاه یاد ...



اسم ملاقات که به میان می آید، ناخوداگاه یاد یک قرار اداری یا شخصی می افتیم که در زندگی روزانه بارها اتفاق می افتد اما با کمی خلاقیت می توان این ملاقات ها را در تاریخ ثبت کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا به حال در دنیا ملاقات های متفاوتی رخ داده است که برخی از آن ها واقعا جالب و منحصر به فرد هستند. این ملاقات ها به گونه ای بوده اند که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشوند و تنها یک بار رخ می دهند.

ملاقات کوتاه ترین و بلندترین مرد دنیا

 جالب ترین مجسمه های دنیا , ماجرای جالب با وفا ترین دوست دنیا , جالب ترین مطالب علمی دنیا

پنگ پینگ کوتاه ترین مرد دنیا در سال 2011 و در سن 21 سالگی درگذشت اما قبل از اینکه جانش را از دست بدهد در یک ملاقات بسیار منحصر به فرد با سلطان کوسن بلندترین مرد دنیا که قدی نزدیک به دو متر و 46 سانتی متر دارد ملاقات کرد. این ملاقات در در کشور ترکیه رقم خورد و این دو توانستند یکدیگر را ملاقات کنند.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین اسب

 تصاویری جالب و دینی از شاد ترین قبرستان دنیا , جالب ترین مطالب دنیا , جالب ترین خانه های دنیا

یکی دیگر از نادرترین اتفاقاتی که تا قبل از این رخ نداده بود ملاقات کوتاه ترین و بلندترین اسب دنیا است که در آن "ردر" با بیش از دو متر قد به ملاقات اسبی رفت که حتی به اندازه ساق پاهایش نیز نبود. این دو، سال گذشته و در طی یک مراسم خاص در کنار یکدیگر قرار گرفتند. کوچکترین اسب دنیا "تامبلینا" نام دارد و تنها 50 سانتی متر قد دارد.

ملاقات کوتاه ترین زن و مرد دنیا
 جالب ترین سایت دنیا , جالب ترین ازدواج ها در دنیا عکس  , ترسناک ترین فیلم دنیا

"چندرا بهادر" و "جویتی آمج"  کوتاه ترین زن و مرد هندی هستند و که اول امسال به کمک کتاب رکوردهای گینس با یکدیگر ملاقات کردند.  این دو با اینکه در هند زندگی می کنند اما صدها کیلومتر از یکدیگر فاصله داشتند و شاید هیچگاه یکدیگر را نمی دیدند. چندرا که این روزها کوتاه ترین مرد دنیا است 72 سال سن دارد و تنها 70 سانتی متر قد و همچنین آمج تنها 80 سانتی متر قد دارد.

ملاقات نادرترین مارمولک های دنیا

 عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , زشت ترین دختر دنیا


آلبینو و ملانیستیک دو گونه مارمولک بسیار نادر از شرق و غرب دنیا هستند که تعداد بسیار کمی از آن ها دردنیا وجود دارند. در سال 2010 یک عکاس به نام شانون پلامر این دونوع مارمولک را با مشکلات فراوان که ناشی از کمیاب بودن و در خطر بودن این دونوع مارمولک بود در کنار یکدیگر قرار داد و عکس های بیادماندنی از آن ها گرفت.

ملاقات بلندترین و کوتاه ترین سگ دنیا
 سخت ترین زبان دنیا , جالب ترین ها , سکسی ترین زن دنیا

در سال 2007 و طی یکی از مسابقاتی که مربوط به سگ ها بود کوتاه ترین و بلندترین سگ دنیا  یکدیگر را ملاقات کردند. بلندترین سگ دنیا نزدیک به 107 سانتی متر قرار دارد در حالی که قد کوتاه ترین سگ دنیای تنها 10 سانتی متر است.... / باشگاه خبرنگاران


ویدیو : جالب ترین ملاقات‌های دنیا +عکس