جالب‌ترین وقایع در مورد انتقال عضو +عکس : جالب‌ترین وقایع در مورد انتقال عضو ...



جالب‌ترین وقایع در مورد انتقال عضو +عکس

انتقال عضوی از بدن به بدن دیگران یکی از کارهای پسندیده است که معمولا به عنوان اهدای عضو از آن یاد می شود. در این حرکت فردی یکی از اعضای بدن خود را به دیگران می دهد تا به او زندگی دوباره ببخشد.

در دنیا افراد زیادی هستند که روزانه عضوی از بدنشان را اهدا می کنند و با این کار جان انسان دیگری را نجات می دهند اما همیشه قصه اهدای عضو با احساس نیست و گاهی اتفاقات بسیار عجیب هم ممکن است در این میان رخ دهد که در ادامه با جالبترین آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

** پیوند زدن دست به پا

 جالب ترین ها , 13 مورد از برترین و قدرتمند ترین جنگنده های جهان , جالب ترین

 پزشکان چینی چند سال پیش توانستند کاری خارق العاده انجام داده دست یک کودک 9 ساله را از قطع شدن کامل نجات دهند. "مینگ لی" دست خود را در حادثه رانندگی از دست داد ولی دستش بسیار آسیب دیده بود و نمی توانست دوباره به سرجای اولش بازگردد از این رو پزشکان دست او را به پایش پیوند زدند تا دست دوباره رشد کند. پس از سه ماه که دست او به پایش متصل بود بالاخره پزشکان دست او را جدا کرده و به سر جای اولش بازگرداندند. پس از گذشت یک سال این دست به طور کامل بهبود یافت.

**پس گرفتن کلیه پس از طلاق

   مطالب جالب در مورد بیمه , جالب ترین اخبار , دانستنی های جالب در مورد مصرف مولتی ویتامین ها

 یک زوج انگلیسی پس از آنکه از هم طلاق گرفتند دست به کاری بسیار عجیب زدند. "ریچارد باتیستا" مردی است که اول ازدواج به همسرش یک کلیه اهدا می کند و این عمل موفقیت آمیز جان همسرش را نجات میدهد اما ازدواج آن ها را نجات نمی دهد از این رو آن ها پس از گذشت 8 سال طلاق می گیرند. پس از طلاق این مرد تقاضا کرد که همسر سابقش باید کلیه یا هزینه آن را به او بازگرداند. در انتها به نظر می رسید که همسر او هزینه کلیه را که نزدیک به 1.5 میلیون دلار بود به او بازگردانده است.

** عوض شدن گروه خونی

   جالب ترین های افغانستان و جهان , جالب ترین جزیره های جهان آپوراک , جالب در مورد آب

 "دمی برنان" دختری 15 ساله است که بر اثر ویرسی نادر کبدش را از دست داد و پزشکان بر روی بدن او یک کبد جدید گذاشتند که خیلی با بدنش هماهنگ نبود اما او با شانس زنده ماندن یک در 60 میلیارد جنگید و زنده ماند. این عمل جراحی شاید بسیار عجیب نبود اما پس از گذشت چند ماه پزشکان متوجه شدند گروه خونی او از O مثبت به منفی تغییر پیدا کرده است. این در حالی است که عوض شدن گروه خونی عملی است که به نظر نمی رسد انجام پذیر باشد ولی در این مورد خاص به طور خودکار رخ داد.

** دختری با سه قلب

روشنفکرانه ترین جمله در مورد امام حسین , جالب ترین عجایب تاریخ , جمله جالب در مورد سلام

انجام عمل جراحی قلب و تعویض کردن آن یکی از کارهایی است که ممکن است بیمار را به حد مرگ برساند اما "دبی وارد" کسی است که تا به حال سه قلب عوض کرده است. او هنگامی که متولد شد قلبش بطن چپ نداشت و از این رو پزشکان مجبور شدند قلب او را در 15 ماهگی عوض کنند. این قلب برای این دختر 16 ساله تا روز تولد 15 سالگی کار کرد اما پس از آن بازهم از کار افتاده و این دختر را تا نزدیکای مرگ برد اما پزشکان قلب دیگری را در بدن او قرار دادند تا او بتواند بار دیگر طعم زندگی را بچشد.

**اهدا به شرط طرفداری از تیم فوتبال

"مارتین واربورتون" که 50 سال سن دارد برای اهدای سلول های بنیادی به برادر 59 ساله اش شرطی بسیار عجیب گذاشت.

او از برادر خود قول گرفت که پس از عمل جراخی دیگر نباید طرفدار تیم منچسترسیتی باشد و باید از این به بعد طرفدار تیم منچستریونایتد باشد.

این دو برادر یک قرارداد رسمی باهم نوشتند  و پس از آن عمل جراحی با موفقیت انجام شد.


منبع:yjc.ir


ویدیو : جالب‌ترین وقایع در مورد انتقال عضو +عکس