جاسم کرار تذکر گرفت : تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب 5 بازیکن این تیم ...


تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب 5 بازیکن این تیم برگزار شد. خبرگزاری فارس: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب 5 بازیکن این تیم برگزار شد.

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 در کمپ حجازی در حالی آغاز شد که امیر قلعه‌نویی راس ساعت 16 در محل تمرین حاضر شده و در حالی که جواد زرینچه برای بازیکنان صحبت می‌کرد سرمربی تیم استقلال نیز به زمین چمن آمد و برای دقایقی با دستیاران خود به گفت‌وگو پرداخت.

* رضا عنایتی، خسرو حیدری، سجاد شهباز‌زاده، یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی 5 غایب تیم امروز استقلال بودند. عنایتی و شهباززاده برای دومین روز متوالی در کمپ حجازی حضور نداشتند.

* اتفاقاتی که روز گذشته پیرامون کرار و یک خبرنگار افتاد باز هم در تمرین امروز سوژه تماشاگران شده بود. امروز تعداید از لیدرهای استقلال در محل تمرین شرکت کردند و جالب اینجا بود که وقتی کرار به داخل کمپ آمد و یکی دو نفر از مشوقین استقلال را دید خطاب به آها گفت اگر آن خبرنگار در تمرین باشد من امروز با تیم تمرین نمی‌کنم. البته مشوقین استقلال واکنشی نداشتند ولی این موضوع را به گوش قلعه‌نویی رساندند.

* سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز در حالی که بازیکنان مشغول بازی 4 به 2 بودند جاسم کرار را به گوشه‌ای فراخوانده و در خصوص رفتار این بازیکن به وی تذکر داد. کرار با حرکات دستش باز هم اعتراضات خود را به نوعی نشان داده اما قلعه‌نویی از او خواست دیگر به این مسئله پایان دهد و به تمرین با اعضای تیم بپردازد.

* برخلاف روزهای گذشته که کریم بوستانی تنها با محسن فروزان در گوشه‌ای از زمین به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد امروز او هر 3 گلر آبی‌پوشان را به گوشه زمین برد و به آنها به تمرین پرداخت.

* هنگامی که بازیکنان مشغول کار تاکتیکی بودند حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال محکم توپ را به دیوار کمپ کوبید که سرمربی استقلال به او تذکر داد این کار را انجام ندهد چون همسایگان مشغول استراحت هستند.

* بخش پایانی تمرین امروز ابی‌پوشان به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که بازیکنان در دو قالب سبز و آبی این بازی درون‌گروهی را پشت سر گذاشتند.

* فریدون زندی مثل روزهای گذشته در کنار دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد.

* حمید ملک‌احمدی امروز در تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و البته وی برای دقایقی با میرشاد ماجدی سرپرست استقلال گفت‌وگو کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال از تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

به گزارش فارس تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه در کمپ زنده‌یاد حجازی به مصاف آلومینیوم هرمزگان خواهد رفت.


ویدیو : جاسم کرار تذکر گرفت