جاذبه ها و تفریحگاه های مارماریس : اگر به دنبال توصیه ها و راهنمایی های توریستی ...


اگر به دنبال توصیه ها و راهنمایی های توریستی برای سفر به مارماریس هستید و می خواهید از مکان های دیدنی و تفریحی شهر زیبای مارماریس اطلاع یابید، با ما همراه شوید. پادشا:اگر به دنبال توصیه ها و راهنمایی های توریستی برای سفر به مارماریس هستید و می خواهید از مکان های دیدنی و تفریحی شهر زیبای مارماریس اطلاع یابید، با ما همراه شوید.

1. بازار بزرگ

جاذبه های گردشگری مارماریس , جاذبه گردشگری مارماریس , جاذبه های گردشگری و تفریحی مارماریس ترکیه

در این بازار بیش از 1000 مغازه کوچک وجود دارد و اگر به این شهر سفر کردید حتماً سری به این بازار بزنید. در اینجا می توانید سوغاتی هایی مانند قالی، قهوه ترک، داروهای گیاهی، ادویه، چای، ظروف سرامیک، محصولات چرمی، عطر، ساعت، لباس و همچین کیف و کفش و جواهرات و بدلیجات بخرید که اکثراً برندهای واقعی نیستند، ولی بسیار شبیه واقعی بوده و ارزان قیمت می باشند. فروشنده ها اکثراً از شما دعوت می کنند داخل مغازه بروید، ولی اگر مایل نبودید مغازه های بیشتری وجود دارد که می توانید سر قیمت با آنها چانه بزنید.




2. قلعه

جاذبه های گردشگری مارماریس ترکیه , جاذبه های گردشگری , جاذبه های گردشگری ایران

قلعه مارماریس در سال 1522 هنگامیکه سلطان سلیمان عثمانی قصد لشگرکشی به رودز داشت، بازسازی شد تا پایگاه نظامی او باشد. در سال 1979، کار مرمت و بازسازی بر روی آن انجام شد تا به شرایط اولیه اش برگردد. با تلاش های وزارت فرهنگ، این قلعه تبدیل به موزه شد. همان زمانی که این قلعه در بازار ساخته شد، یک کاروانسرای کوچک عثمانی هم توسط مادر سلطان سلیمان، عایشه حفصه سلطان، ساخته شد.




3. تور تفریحی با قایق

صدها قایق کوچک و بزرگ در منطقه بازار و مناطق مختلف مارماریس، از لنگرگاه اصلی عازم دریا می شوند. تورهای روزانه به سمت جزایر و خلیج های کوچک اطراف برنامه ریزی می شوند. جزیره پارادایس (نیمارا) روبروی مارماریس، ترنج، کوملوبوک، چیفتلیک و غار فسفری، محبوب ترین مقاصد تورهای روزانه هستند.


مارماریس , جاذبه های گردشگری تهران , جاذبه های گردشگری گرجستان


4. سواحل مارماریس

جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه , جاذبه های گردشگری استرالیا

در ترکیه تقریباً اکثر پلاژها تمیز، مرتب و راحت هستند. دستفروش ها در پلاژها اجازه دستفروشی ندارند و شما آنها را نمی بینید. مناظر ساحلی بسیار زیبا و آرامبخش بوده و کوه های سبز و دریای آبی و آفتاب بسیار دلپذیر چشم شما را نوازش می دهد.




5. مقبره های باستانی، ساحل لاک پشت و حمام گِل دالیان

ساحل لاکپشت دومین ساحل و پلاژ بزرگ ترکیه است. قایق تفریحی شما را به بازدید از مقبره های صخره ای پادشاهان و لذت بردن از حمام گل و لای می برد.




6. آکوا پارک

جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های گردشگری تفلیس

بازاریابی جاذبه ای , جاذبه های اصفهان , جاذبه گردشگری

این پارک آبی برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار سرگرم کننده است. قیمت ها بسیار مناسب هستند و بلیت ها برای بچه های زیر 5 سال رایگان و برای بچه های زیر 11 سال نیم بها هستند. همه سایبان ها هم رایگان هستند. از این پارک نمای بسیار زیبایی از مارماریس مشخص است.




7. خلیج کوچک بیزانسی

جاذبه های دبی , جاذبه های گردشگری کیش , معرفی جاذبه های گردشگری ایران

مناظر زیبای کوه ها و دریا و آّب های زلال و شفاف این خلیج شما را مسحور می کند.




8. پاموک کاله

جاذبه های تهران , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های گردشگری آنتالیا

منطقه طبیعی پاموک کاله و شهر افسوس و خانه مریم مقدس از جاذبه های این ناحیه است.




9. غواصی


جاذبه های گردشگری اصفهان , جاذبه های باکو , جاذبه های گردشگری باکو

مدرسه غواصی برادران باراکودا با مربیان کاملاً آموزش دیده که بسیار خونگرم هستند به شما در غواصی کمک می کنند. غواصان درجه یک هم برای غواصی به این منطقه می آیند.




10. محله قدیمی

جاذبه های گردشگری جهان , جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های گردشگری روسیه

این محله مکان جالبی در مارماریس است که دور قلعه قرار دارد و دالان ها و پله های مارپیچ به دور ساختمان های قدیمی زیبا و حیاط هایی با درهای قدیمی و خانه های یونانی، همه به شما حس بودن در یونان می دهند.


ویدیو : جاذبه ها و تفریحگاه های مارماریس