جادوی رنگ مشکی در دکوراسیون خانه : استفاده از رنگ مشکی به هیچ عنوان باعث تیره ...


استفاده از رنگ مشکی به هیچ عنوان باعث تیره و تاریک شدن اتاق های خانه نمی شود. از این رنگ جذاب می توانید به بهترین شکل ممکن در دکوراسیون خانه بهره بگیرید و بر فریبندگی دکوراسیون خانه بیفزایید.



پادشا: استفاده از رنگ مشکی به هیچ عنوان باعث تیره و تاریک شدن اتاق های خانه نمی شود. از این رنگ جذاب می توانید به بهترین شکل ممکن در دکوراسیون خانه بهره بگیرید و بر فریبندگی دکوراسیون خانه بیفزایید.

کنتراست آشپزخانه

دکوراسیون خانه , دکوراسیون داخلی خانه های کوچک , دکوراسیون داخلی خانه

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، در این آشپزخانه دیوارهای چوبی و مبلمان سفید با کابینت های سیاه و توسی تزیین شده اند که کنتراست زیبایی به فضا بخشیده است. دستگیره های کابینت ها نیز سفید انتخاب شده اند که باز بر این کنتراست تاکید بیشتری دارد.


ترکیب رنگ مشکی

دکوراسیون خانه های کوچک , دکوراسیون خانه عروس , دکوراسیون خانه های 50 متری

از رنگ مشکی برای دیوارهای خارجی خانه نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از طراحان به این دلیل از آن استفاده نمی کنند که مشکی بسیار تخت و صاف دیده می شود. اما برای از بین بردن این مساله، می توانید آن را با رنگ بنفش یا ارغوانی ترکیب کنید. سایه رنگ بنفش که در مشکی خودنمایی می کند، نمای زیبایی نیز به دیوار می بخشد.


استفاده زیرکانه

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی , دکوراسیون راهرو ورودی خانه , دکوراسیون خانه ایرانی

این حمام و دستشویی که با زیرکی خاصی با رنگ های سفید و مشکی تزئین شده است، بسیار زیبا و فریبنده به نظر می رسد. دیوار با این دورنگ تزئین شده است با این تفاوت که به جای استفاده خام از رنگ مشکی، کاشی های شش ضلعی ریز در زمینه سفید کار شده اند. از همان ترکیب در کف حمام نیز استفاده شده است. قاب پنجره ها نیز سیاه رنگ‌آمیزی شده اند. برای جلوه رنگ مشکی در این اتاق نیز همه وسایل سفید انتخاب شده اند.   


همنوایی با توسی

دکوراسیون خانه افراد مشهور , دکوراسیون خانه سالمندان , طراحی دکوراسیون خانه‌هایی با سقف بلند

شومینه مشکی در این اتاق که دیوارهای آن توسی روشن انتخاب شده اند، نقطه کانونی به شمار می رود. رنگ توسی دیوار بسیار کمرنگ و خنثی انتخاب شده است و برای جذابیت آن باید مبلمان را مشکی انتخاب کنید.


سقف مشکی

دکوراسیون و چیدمان خانه در شب یلدا , دکوراسیون خانه هیلاری کلینتون , دکوراسیون و خانه داری

از رنگ مشکی در سقف خانه هم می توان استفاده کرد. به طور مثال، در این رستوران سقف شیب‌دار به رنگ مشکی انتخاب شده و از لامپ های متعدد با سیم های کوتاه و بلند برای تزئین آن بهره گرفته شده است. البته این رنگ مشکی را می توان در مبلمان این فضا نیز به کار گرفت.


جاذبه سیاه و سفید

رنگ مشکی در دکوراسیون , چیدمان دکوراسیون خانه , دکوراسیون مشکی بسیار شیک حمام و دستشویی

مبلمان سفید در خانه ای که دیوارهایش سفید و قاب در و پنجره ها همه مشکی هستند، بسیار خودنمایی می کند. البته یکی از دلایل جذابیت بسیار زیاد این اتاق، کفپوش و درهای مشکی است که با ترکیبات شیشه‌ای و نقره‌ای دیگر وسایل دکوری نمای بسیار زیبایی ساخته اند.


شهر نور

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون خانه , دکوراسیون داخلی خانه های فرانسوی , دکوراسیون و چیدمان خانه ای دلخواه آقایان

این سرویس بهداشتی به طور کامل سفید طراحی شده است اما برای ایجاد کنتراست و نقطه کانونی جذاب، دیوار پشت سینک های دستشویی مشکی نقاشی شده اند که در تلفیق با نورپردازی مناسب، بسیار مدرن دیده می شود.


گرمایش مشکی

جدیدترین مدل کاشی های رنگی در دکوراسیون خانه , برند های لوکس دکوراسیون خانه , نقش رنگ ها در دکوراسیون خانه

همان طور که مشاهده می کنید، یکی از دیوارهای این اتاق با کاشی های مشکی پوشیده شده است و در مقابل آن نیز شومینه معلق و بسیار زیبایی از سقف آویزان شده است. وجود شومینه و دسته ای از هیزم ها در کنار دیوار، به رنگ مشکی گرما بخشیده اند و طرح مینیمال فوق العاده زیبایی از سفید و مشکی ارایه کرده اند.


مشکی‌پوش

دکوراسیون زیبا برای خانه مستاجری , دکوراسیون خانه ای باب میل آقایان , نکات دکوراسیون خانه کوچک

در این اتاق کار از انواع طرح ها بهره گرفته شده است. از دیوارهای آجری گرفته تا لوسترهای آویخته از سقف که تا پایین ادامه دارند، همه باعث زیبایی فضا می شوند. اما جذابیت بیشتر آنها برای استفاده از رنگ مشکی است که در قاب پنجره ها، میز، کمدها و حتی سقف استفاده شده است.


ویدیو : جادوی رنگ مشکی در دکوراسیون خانه