ثمره هاشمی: دولت براى افزایش مبلغ یارانه‌ها برنامه دارد :       دستیار ارشد ...



 

 

برنامه غذایی برای افزایش وزن , برنامه افزایش اعضای کانال تلگرام , برنامه غذایی برای افزایش وزن سریع

 

دستیار ارشد رئیس جمهور گفت: افزایش دو برابری مبلغ یارانه‌های نقدی امكانپذیر است و دولت برای این طرح برنامه‌هایی در دست مطالعه و بررسی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع ‌رسانی دولت،‌ سید مجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهور در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر اینكه‌ افزایش دو برابری یارانه‌های نقدی توسط دولت امكانپذیر نیست، اظهار داشت: افرادی كه این مطالب را عنوان می‌كنند، در زمانی كه بحث پرداخت مرحله اول یارانه‌ها بود هم می‌گفتند دولت چطور می‌تواند این مبالغ را به حساب مردم واریز كند اما مشاهده كردند كه این امر محقق شد.

وی تصریح كرد: این افراد حتی در زمانی كه دولت هنوز برنامه‌های خود را برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها اعلام نكرده بود، عنوان می‌كردند كه برنامه خاصی برای اجرا این طرح وجود ندارد و یا تورم افزایش می‌یابد در حالی كه هنوز این طرح آغاز نشده است.

دستیار ارشد رئیس جمهور افزود: حال طبیعی است با صحبت‌هایی كه رئیس جمهور مبنی بر افزایش مبلغ یارانه‌های نقدی داشت، این مباحث را مطرح كنند كه افزایش دو برابری یارانه‌های نقدی غیر‌ممكن است اما دولت برای این طرح راهكار‌ها و برنامه‌هایی دارد و این امر هم امكانپذیر است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : ثمره هاشمی: دولت براى افزایش مبلغ یارانه‌ها برنامه دارد