ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور :         عملیات ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور ...



 

 

 

 

عملیات ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور امسال در شعب بانک ملت در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حسب توافقات انجام شده میان این بانک و سازمان حج و زیارت، تمامی متقاضیان ثبت نام دور جدید سفر عمره مفرده که دارای ثبت نام فعال مربوط به دوره قبلی در بانک باشند نیز خواهند توانست مجددا به ثبت نام دور جدید اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این دسته از مشتریان، نیازی به افتتاح حساب کوتاه مدت جدید نخواهند داشت و امکان ثبت نام جدید آنان با استفاده از همان حساب قدیمی فراهم خواهد بود.

بر این اساس، سازمان حج و زیارت، ودیعه ثبت نام را برای افراد بالای 10 سال، 8 میلیون ریال و برای افراد زیر 10 سال، 6 میلیون ریال تعیین کرده است.

در عین حال، بانک ملت با هدف تسریع در ثبت نام از متقاضیان اعزام به خانه خدا، سه شیوه مراجعه حضوری به شعب، ثبت نام اینترنتی با استفاده از کارت های عضو شتاب و ثبت نام تلفنی را طراحی کرده است.

متقاضیان اعزام به عمره مفرده می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه به تمامی دو هزار و 697 شعبه و باجه های بانک ملت در سراسر کشور مراجعه و برای اعزام به این سفر معنوی ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir و ورود به قسمت مربوط به ثبت نام اینترنتی، به انجام عملیات ثبت نام و اخذ شماره ثبت نام خود اقدام و در زمان مناسب با مراجعه به هریک از شعب بانک، مستندات مربوط را تکمیل کنند.

در این شکل از ثبت نام، متقاضی هیچ گونه الزامی به داشتن حساب نزد بانک ملت ندارد و صرفا با استفاده از کارت های عضو شتاب قادر به ثبت نام و پرداخت مبلغ مربوط خواهد بود که برای این منظور آگاهی از رمز دوم کارت بانکی و پارامترCVV2 کارت ضروری است.

علاوه بر موارد فوق، متقاضیانی که دارای حساب کوتاه مدت با موجودی کافی نزد بانک ملت باشند می توانند از طریق تماس با شماره 1556-021 به ثبت نام سفر عمره خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، ثبت نام شدگان از سال 1393 به سفر عمره مفرده اعزام خواهند شد..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : ثبت نام عمره مفرده از 24 شهریور