ثبت رکورد پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) : مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) ...


مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: از ساعت 8 صبح روز گذشته تا 8 صبح امروز 220 پرواز از فرودگاه امام(ره) داشتیم که در تاریخ پروازهای فرودگاه امام بی‌سابقه است. ایسنا: مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: از ساعت 8 صبح روز گذشته تا 8 صبح امروز 220 پرواز از فرودگاه امام(ره) داشتیم که در تاریخ پروازهای فرودگاه امام بی‌سابقه است.

مرتضی دهقان_ مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره)_ در گفت‌و گو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد:با توجه به حجم تقاضای سفرهای نوروزی از چند ماه گذشته برنامه ریزی کردیم و برای پروازهای فوق‌العاده تقاضای زیادی داشتیم.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد پروازها به 210 پرواز افزایش می‌یابد افزود: این در حالی است که در ایام دیگر این آمار روزانه میانگین 110 پرواز بود

دهقان به مسافران توصیه کرد که قبل از حرکت به فرودگاه مدارک خود را شامل پاسپورت،‌ بلیت و مدارک شناسایی همراه خود داشته باشند.

وی گفت: مسافران اگر کالای با ارزشی همراه خود دارند قبل از خروج به دفتر گمرک رفته و کالای خود را اظهار کنند تا موقع برگشت کالای خود را به راحتی ترخیص کنند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) همچنین تاکید کرد که با توجه به ترافیک این ایام مسافران با برنامه‌ زمان‌بندی مشخص در فرودگاه حاضر شوند.


ویدیو : ثبت رکورد پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره)