ثبت تولد و رشد یک توت‌فرنگی ! : لنز‌ دوربین‌ها این‌بار در دنیای گیاهان به سوی ...


لنز‌ دوربین‌ها این‌بار در دنیای گیاهان به سوی توت فرنگی، این میوه زیبا، خوشمزه و پرخاصیت زوم کرده‌ است. لنز‌هایی که تولد و مراحل رشد یک توت فرنگی وحشی زیبا را به چشمان ما هدیه می‌کنند. توت فرنگی به عنوان یک میوه فرانسوی و بوته‌ی معرفی شده‌است. لنز‌ دوربین‌ها این‌بار در دنیای گیاهان به سوی توت فرنگی، این میوه زیبا، خوشمزه و پرخاصیت زوم کرده‌ است. لنز‌هایی که تولد و مراحل رشد یک توت فرنگی وحشی زیبا را به چشمان ما هدیه می‌کنند.
توت فرنگی به عنوان یک میوه فرانسوی و بوته‌ی معرفی شده‌است. این میوه حدود 250 سال طول کشیده است تا به شکل امروزی شناخته شود. و این فرانسوی‌ها بودند که توت‌فرنگی وحشی را از جنگل‌ها به زمین های کشاورزی کشاندند و آن را اهلی کردند. جنگل‌های ایران هم توت‌فرنگی وحشی فراوان دارد و در قدیم  بیشتر به عنوان دارو از آن استفاده می‌کردند. توت‌فرنگی وحشی میوه‌ بوته‌ای و بهارانه است.چرا که سالی یک بار در بهار میوه می دهد.
این میوه‌ها مانند سایر میوه‌ها دارای تنوع بسیار است. چرا که این گیاه تقریبا با همه خاک‌ها سازگار است. ولی اگر حق انتخاب به ‌آن بدهید، خاکهای عمیق نرم با بافت شنی رسی را ترجیح می‌دهند. از نظر شرایط آب و هوایی نیز این میوه باید در شرایط گرم و مرطوب و آب کافی در اختیار داشته باشد تا میوه‌های مناسبی بدهد. تنوع موجود به این میوه خوشمزه اجازه می‌دهد در فصل‌های دیگر مانند؛ تابستان و پاییز نیز صاحب میوه شود.

تبریک تولد , کیک تولد , تم تولد

تولد , لوازم تولد , پیام تبریک تولد

متن تبریک تولد , توالت فرنگی , آهنگ تولد

توت فرنگی , اس ام اس تولد , گوجه فرنگی

هدیه تولد , دانلود آهنگ تولد , تولد امام رضا

کادو تولد , اس ام اس تبریک تولد , متن تولد

عکس تبریک تولد , سنگ ماه تولد , دانلود اهنگ تولد

فال روز تولد , شعر تولد , تم تولد پسرانه

تولد مبارک , پیام تبریک تولد رسمی , تم تولد دخترانه
منبع : همشهری آنلاین


ویدیو : ثبت تولد و رشد یک توت‌فرنگی !