ثبت بالاترین ركورد حضور ایرانی‌ها در مكه‌مكرمه :  اخبار اجتماعی - ثبت بالاترین ...



حضور بازیگران ایرانی در شبکه جم , حضور سوشا مکانی در نروژ با کمک دختر مشهور ایرانی اینستاپست , حضور بازیگران ایرانی در جشنواره کن


 اخبار اجتماعی - ثبت بالاترین ركورد حضور ایرانی‌ها در مكه‌مكرمه

با پایان گرفتن عملیات اعزام زائران، از بامداد امروز (دوشنبه) تعداد ایرانیان حاضر در مكه‌مكرمه با ۶۴ هزار و ۶۹ زائر به بالا‌ترین سطح خود در حج ۹۳ رسید.

مدیركل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: با پایان گرفتن عملیات اعزام زائران، از بامداد امروز (دوشنبه) تعداد ایرانیان حاضر در مكه‌مكرمه با ۶۴ هزار و ۶۹ زائر به بالا‌ترین سطح خود در حج ۹۳ رسید.

به گزارش مهر، حسن سرخوش گفت: آخرین پرواز سعودی، با یك‌صد و ۸۰ زائر ایرانی، فرودگاه امام خمینی در تهران را ساعت ۱۹ و پنج‌دقیقه شامگاه یك‌شنبه به مقصد جده ترك كرد.

به گفته وی ، از مدینه‌منوره هم خبر می‌رسد كه با خروج هزار و ۶۷۰ زائر ایرانی از این شهر، هم‌اكنون هیچ زائر دیگر ایران در مدینه نیست و همه آن‌ها تا بامداد امروز به مكه، مشرف شده‌اند.

 مدیركل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: مجموع كل پروازهای انجام‌شده از ۱۹ ایستگاه پروازی ایران به عربستان‌سعودی را ۱۸۵ عدد اعلام كرد كه توسط سه شركت سعودی، ایران‌ایر و ماهان انجام شده است.

وی افزود: ۱۰۲ پرواز به مدینه منوره و ۸۴ پرواز به سمت جده آمده‌اند كه در مجموع ۴۷ پرواز از شركت ایران ایر، ۵۰ پرواز از شركت ماهان و ۸۹ پرواز سعودی بوده‌ است.

وی اظهار داشت: میانگین تاخیر‌ها زیر ۲۰ دقیقه قرار داشته و ایستگاه‌های پروازی مشهد، گرگان و ساری، نه تنها تاخیری به ثبت نرسانده‌اند، بلكه پروازهای آن‌ها با تعجیل هم همراه بوده است.

به گفته وی، اولین زائران ایرانی ۱۷ مهرماه جده را به سمت ایران اسلامی ترك خواهند كرد و این روند تا ششم آبان‌ماه به‌طول خواهند انجامید. تعداد پروازها در بازگشت نیز به همین میزان خواهد بود.

سرخوش گفت:۵۰ درصد پرواز‌ها از سوی شركت هواپیمایی سعودی، ۲۵ درصد از سوی شركت هواپیمایی ایران ایر و ۲۵ درصد از سوی شركت هواپیمایی ماهان انجام گرفت.


اخبار اجتماعی - مهر


ویدیو : ثبت بالاترین ركورد حضور ایرانی‌ها در مكه‌مكرمه