ثبات قیمت لبنیات در آستانه ماه رمضان : رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: ...


رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است. باشگاه خبرنگاران جوان: علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی با اشاره به قیمت انواع لبنیات اظهار داشت:  اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است.

وی با اشاره به اقدامات کارخانه ها در راستای رقابت ماه رمضان گفت: چند ماهی است که رکود بر بازار لبنیات حاکم است و در این میان کارخانه ها قصد افزایش قیمت ها را داشتند که این امر به سبب آنکه قیمت شیر خام قطعی نشده، محقق نشده است.

رجبی ادامه داد: اتاق اصناف همانند سال گذشته ممکن است که قیمت برخی اقلام لبنی اعم از شیر، ماست و پنیر را در تمامی برند ها با تخیفات 5 تا 20 درصدی اعلام کند که این امر ظرف دو روز آینده مشخص خواهد شد.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر برخی کارخانه ها تخفیفاتی را برای این ماه خود مختار ارئه داده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: در حال حاضر هر کیلو دوغ هزار و 900 تومان، شیر 2 هزار و 300 تومان، پنیر 24 هزار تومان، کره 20 تا 22 هزار تومان، ماست پرچرب 3 هزار تومان، کشک 6 الی 10 هزار تومان به فروش می رسد.

گفتنی است که قیمت انواع لبنیات سنتی در آستانه ماه مبارک تغییری نداشته و این در حالیست که همه ساله پنیر با تغییرات جزئی در این ماه همراه بوده است.


ویدیو : ثبات قیمت لبنیات در آستانه ماه رمضان