تیپ جدید گلزار و ترانه علیدوستی در فیلم جدیدشان + تصاویر : اخبار فرهنگی و هنری ...



تصاویر جدید ترانه علیدوستی , فیلم های ترانه علیدوستی , عکس های جدید ترانه علیدوستی

اخبار فرهنگی و هنری - تیپ جدید گلزار و ترانه علیدوستی در فیلم جدیدشان + تصاویر

ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی «مادر قلب اتمی» هستند.

اولین پلان های این فیلم که تهیه کنندگی آن را سید امیر سیدزاده برعهده دارد بعد از پایان مراحل پیش تولید در تعطیلات نوروز جلوی دوربین رفت. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران اصلی «مادر قلب اتمی» هستند. داستان فیلم با مهمونی کامی آغاز می شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

 

واکنش ترانه علیدوستی به اصلاحیه فیلم فروشنده , فیلم جدید گلزار , فیلم هایی که ترانه علیدوستی بازی کرده است

 

این دومین فیلم بلند علی احمدزاده بعد از «مهمونی کامی» است که بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. تمام صحنه های «مادر قلب اتمی» در تهران فیلمبرداری می شود. پروانه ساخت این فیلم اواخر سال گذشته از سوی اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد صادر شده است.

 

فیلم که ترانه علیدوستی در اولین فیلم اولش , فیلم با بازی بهرام رادان و ترانه علیدوستی , فیلم رقابت جناب خان و ترانه علیدوستی

 مادر قلب اتمی

اصلاحیه فیلم فروشنده و واکنش ترانه علیدوستی , سلفی جدید ترانه علیدوستی در آسانسور , مدل مانتو ترانه علیدوستی در فیلم شهرزاد

 

 از نکات قابل توجه در ارتباط  با فیلم "مادر قلب اتمی" شباهت نام این اثر با یکی از آلبوم های گروه راک پینک فلوید و حضور مجدد ترانه علیدوستی بعد از 1.5 سال دوری از سینما می باشد.
اخبار فرهنگی و هنری - سلام سینما


ویدیو : تیپ جدید گلزار و ترانه علیدوستی در فیلم جدیدشان + تصاویر