تیم منتخب هفته اول لیگ برتر : لیگ پانزدهم هفته اول خود را پشت سر گذاشت و بازیکنان ...


لیگ پانزدهم هفته اول خود را پشت سر گذاشت و بازیکنان تیم های مختلف توانستند اولین نمایش خود را انجام دهند. ورزش سه: شانزده تیم حاضر در لیگ برتر در روزهای پنج شنبه و جمعه اولین بازی های خود را انجام دادند. نگاهی می اندازیم به تیم منتخب اولین هفته لیگ پانزدهم:

دروازه بان :

سید حسین حسینی (ملوان):
یکی از بازیکنان سرباز تیم ملوان که در فصل گذشته نیز برای این تیم بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، در بازی دیروز تیمش در مقابل ذوب آهن توانست بازی درخشانی از خود به نمایش بگذارد. اوج نمایش درخشان حسینی به پانزده دقیقه پایانی بازی مربوط می شود که وی با سه سیو فوق العاده، فرصت های مسلم گلزنی ذوبی ها را خنثی کرد تا سه امتیاز ملوانان شیرین تر شود.

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر ایران , تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر , هفته نامه جام برتر

مدافعان :

سید جلال حسینی (نفت) :
مدافع نامدار تیم ملی فوتبال ایران که در فصل نقل و انتقالات به جمع نفتی ها اضافه شد با بازی دیروز بار دیگر به منتقدان خود نشان داد که هنوز هم یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است، وی بازی دیروز را نیز مثل همیشه محکم و بدون باج دادن به مهاجمان حریف به پایان رساند تا دروازه نفتی ها بسته بماند.

هفته نامه تجارت برتر , لباس های برتر در هفته مد نیویورک , هفته نامه روزنامه جام برتر

محمدحسین کنعانی زادگان (ملوان) : مدافع جوان و سختکوش انزلی چی ها که با بازیهای موثر خود در فصل قبل، خود را به کارلوس کیروش تحمیل کرد در بازی دیروز تیمش کار سختی در مقابل خط آتش ذوبی ها داشت، اما وی توانست با تلاش و قدرت بازیخوانی خود مهاجمان زهردار ذوب‌آهن را از کار بیاندازد و دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

هفته نامه های برتر , ترین های هفته 10 لیگ برتر , برنامه هفته ی چهارم لیگ برتر والیبال

کارلوس کاردوسو(تراکتورسازی): مدافع برزیلی تراکتورسازان در بازی دیروز این تیم مقابل نفت و مهاجمان این تیم کار سختی پیش رو داشت اما در نهایت توانست سربلند از این آزمون بیرون بیاید و در خیال تبریزی ها را از داشتن یک مدافع محکم راحت کند.

جدیدترین عکس های ورزشی منتخب هفته اخیر , تیم منتخب هفته هشتم , تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا

هافبک‌ها :

میلاد سرلک (سپاهان):
در اولین دیدار سپاهان و در روزی که چند بازیکن شاخص این تیم به دلیل مصدومیت غایب بودند، حسین فرکی به شکل نسبتا غافلگیرکننده‌ای از میلاد سرلک در ترکیب اصلی استفاده کرد. این بازیکن 20 ساله که سابقه بازی در تیم ملی جوانان را دارد و از محصولات تیمهای پایه سپاهان به حساب می‌آید هم در بازی با استقلال خوزستان نمره قبلی گرفت تا از این آزمون نسبتا دشوار سربلند بیرون آمده باشد.

مره متوسط آزمون و خوب عزت اللهی در هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه , رد تبانی تیم میلاد محمدی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه , داوران هفته دوم لیگ برتر

حسین بادامکی (پدیده): هافبک تمام نشدنی پدیده ای ها که سال ها برای سرخپوشان بازی کرد در بازی دیروز توانست یک بازی هوشمندانه در مقابل این تیم ارائه دهد و دروازه تیم سابق خود را نیز باز کند. بادامکی که فصل قبل نیز برای صبا بازی های موثری از خود به نمایش گذاشت، در این بازی نشان داد هنوز هم می تواند موقعیت های خوبی برای سایر هم تیمی هایش ایجاد کند و البته خودش نیز از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال , نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال , نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور

آرش برهانی (استقلال): مهاجم آبی پوشان که در بازی اخیر این تیم بیشتر به بازی سازی برای تیمش پرداخت در دیدار این تیم مقابل سیاه جامگان علاوه بر دوندگی موثر برای تیمش، توانست یک پاس گل نیز برای شهباززاده مهیا کند.

نتایج کامل هفته سوم لیگ برتر خوزستان , نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور , نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران

هادی نوروزی(پرسپولیس): کاپیتان سرخپوشان در بازی این تیم مقابل پدیده، بدون شک موثرترین بازیکن این تیم بود، وی که در این بازی توانست یک پاس گل برای بازیکنان تیمش مهیا کند، یک گل زیبا نیز برای سرخپوشان به ثمر رساند تا بدون شک زیباترین گل هفته اول مسابقات را به ثمر برساند.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر , نتایج هفته سوم لیگ برتر , نتایج هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال

مهاجمان :

آرش افشین (ملوان):
مهاجم سابقا فولادی و اخیرا ملوانی شده که در فصل گذشته نتوانست برای تیمی بازی کند در اولین بازی فصل علاوه بر انجام یک بازی موثر، یک گل حیاتی نیز برای انزلی چی ها به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز را به حساب تیم جدیدش واریز کند. افشین که چند موقعیت دیگر در بازی دیروز به دست آورده بود در صورت ادامه این روند می تواند بازهم نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال , نتایج کامل لیگ برتر فوتبال ایران 95 96 هفته سوم , برنامه هفته سوم لیگ برتر

سجاد شهباززاده (استقلال): آقای گل هفته اول لیگ برتر که در بازی تیم های استقلال و سیاه جامگان می توانست تعداد گل های خود را بیشتر از این کند، با دو گل خود زمینه ساز کسب اولین سه امتیاز برای آبی پوشان شد. شهباززاده نشان داد با ادامه این فرصت طلبی ها می تواند نگاه ویژه ای به آقای گلی لیگ پانزدهم داشته باشد.

جدول رده بندی لیگ برتر هفته اول فصل 1395 1396 , جایگاه پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال دوره پانزدهم , نتایج و جدول رده بندی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

امین منوچهری (راه آهن):
منوچهری را می توان پرچمدار راه آهن جدید دانست، وی که دیروز با یک گل و یک پاس گل توانست موثرترین بازیکن تیمش باشد تنها گل خود را از روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی به ثمر رساند. بازی دیروز راه آهنی ها نشان داد که می توان بازهم منوچهری را به عنوان یک مهاجم فرصت طلب و البته در خدمت تیم دانست.

هفته ی 14 لیگ برتر ایران , نتایج هفته یازدهم لیگ برتر خوزستان , نتایج روز اول هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران


ویدیو : تیم منتخب هفته اول لیگ برتر