تیم ملی کلاسیک و بین‌المللی بازی نمی‌کند : مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ...


مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد که تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، کلاسیک‌ و بین‌المللی بازی نمی‌کند. خبرگزاری تسنیم: بیژن ذوالفقارنسب درباره تحلیلش از 3 دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: پیش از اینکه تیم ملی بازی‌های خود را آغاز کند بین اهالی فوتبال اختلاف وجود داشت که آیا تیم ملی راحت از گروه خود صعود می‌کند یا با توجه به احتمال تبانی تیم‌های عربی، ایران به سختی از گروهش بالا می‌رود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی علاوه بر زدن 4 گل در 3 بازی، گلی دریافت نکرد که بهترین نتیجه ممکن به حساب می‌آید. این مسئله نشان می‌دهد تیم ملی پتانسیل بالایی دارد و شرایطش برای قهرمانی خوب است و می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار ایران - عراق در مرحله یک چهارم نهایی تصریح کرد: تیم ملی می‌تواند تا 70 درصد به صعود از این مرحله فکر کند. با این حال عراق با تیم‌های قطر، بحرین و امارات یک تفاوت دارد و  آن هم بازی فیزیکی این تیم است.

ذوالفقارنسب خاطرنشان کرد: کار اصلی تیم ملی پس از عبور از عراق خواهد بود. اگر ایران بتواند عراق را شکست دهد باید با برنده کره‌جنوبی و ازبکستان بازی کند و عیار اصلی تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی مشخص می‌شود. از میان ازبکستان و کره‌جنوبی، ازبک‌ها خطرناک ظاهر شده‌اند و باید مراقب این تیم بود. در مجموع با توجه به جوانانی که تیم ملی در اختیار دارد، حیف است که به فینال جام ملت‌ها راه پیدا نکند.

مربی پیشین تیم ملی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که تیم ملی زیبا بازی نمی‌کند، تصریح کرد: با این گروه موافق هستم. درست است که تیم ملی مقابل حریفان نتیجه گرفته اما کلاسیک و بین‌المللی بازی نمی‌کند. امیدوارم تیم ملی در مراحل بعدی با دریافت نکردن گل در نیمه نخست، با استفاده از موقعیت‌های گل در نیمه دوم به فینال راه یابد.


ویدیو : تیم ملی کلاسیک و بین‌المللی بازی نمی‌کند