تیم ملی والیبال ایران ست دوم را از روسیه برد : تیم ملی والیبال ایران ست دوم ...


تیم ملی والیبال ایران ست دوم دیدار دوم خود مقابل روسیه در هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی را پیروز شد تا کار را به تساوی بکشاند. خبرگزاری مهر: دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده است که در پایان ست دوم این بازی، تیم ایران برابر حریف خود به برتری دست یافت تا در مجموع دو تیم یک بر یک برابر شوند.

تیم ایران در ست دوم انگیزه‌های بیشتری داشت و از همان شروع کار سعی کرد اجازه ندهد روسیه خود را در زمین پیدا کند. بازیکنان در این ست سرویس‌های خوبی زدند و وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۴ به سود خود رقم زدند. بازگشت دو تیم به میدان همچنان برتری تیم ایران را به دنبال داشت و روسیه که موزرسکی را در فرم ایده‌آل خود نمی‌دید اشتباهات متعددی در دریافت‌های اول داشت. وقت دوم استراحت فنی این ست نیز با برتری ۱۶ بر ۱۲ ایران همراه بود.

تیم روسیه در خط حمله پشت سد دفاعی تیم ایران گرفتار شده بود و برتری ۲۱ بر ۱۵ به سود کشورمان بود که کلیمکین سرمربی تیم روسیه تقاضای تایم اوت کرد. تیم روسیه در ادامه کار نتوانست کار خاصی از خود نشان دهد و این ست را تیم ایران ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.


ویدیو : تیم ملی والیبال ایران ست دوم را از روسیه برد