تیم ملی فوتبال دستی ایران قهرمان جهان شد : تیم ملی فوتبال دستی ایران با غلبه ...


تیم ملی فوتبال دستی ایران با غلبه بر تیم کویت در فینال رقابتهای جهانی مالزی برای نخستین بار عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص داد. خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال دستی ایران با غلبه بر تیم کویت در فینال رقابتهای جهانی مالزی برای نخستین بار عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص داد.

تیم ملی فوتبال دستی ایران که با شکست تمامی حریفان به فینال رقابتهای جهانی مالزی راه یافته بود در دیدار نهایی نیز مقابل تیم قدرتمند کویت در سه گیم پیاپی به برتری دست یافت و برای نخستین بار قهرمان مسابقات جهانی این رشته شد.

تیم کشورمان در مرحله گروهی ابتدا موفق به شکست تیم آلمان شد و پس از آن با غلبه بر تیم‌های هند و کویت به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله به مصاف تیم چین رفت که با شکست دادن این تیم راهی فینال مسابقات شد تا بار دیگر ملی‌پوشان کشورمان مقابل کویت صف آرایی کنند و این بار هم حریف خود را با شکست بدرقه کنند

بازیکنان تیم کشورمان را در این دوره از مسابقات عماد عزیزی، مهدی دشتی، امیرحسین مطیعی، علی شیرمحمدی، حسین رعیت‌زاده، امیر جلالی، علی طالعی، راهب قاسمیان، بهبود موسوی و مهدی اکرامی تشکیل داده بودند.


ویدیو : تیم ملی فوتبال دستی ایران قهرمان جهان شد