تیم ملی خوب و خطرناک یا ضعیف‌ترین؟ :   اخبارورزشی - تیم ملی خوب و خطرناک یا ...



خطرناک ترین انسان جهان , خطرناک ترین ویروس های کامپیوتری , خطرناک ترین مار دنیا

 

اخبارورزشی - تیم ملی خوب و خطرناک یا ضعیف‌ترین؟

یک سایت آرژانتینی تیم ملی ایران را یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های جام جهانی 2014 برزیل و همزمان خوب و خطرناک توصیف کرد.

به گزارش ایسنا ،تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه شده است و در اولین دیدار خود باید برابر نیجریه، قهرمان جام ملت‌های آفریقا بازی کند.

پایگاه اینترنتی "diariodecuyo" در گزارشی درباره تیم‌های همگروه آرژانتین در جام جهانی 2014 ایران را تیمی خوب و خطرناک توصیف کرد.

در این گزارش آمده است تیم ملی آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی باید در بلوهوریزنته به مصاف ایران برود. تیمی که چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند و توانسته به عنوان تیم نخست به جام جهانی 2014 برزیل راه پیدا کند و این نشان می‌دهد که آنها تیمی خوب هستند و نباید آنها را دست کم گرفت.

 

آنها تاکنون در تاریخ خود یک بار با تیم ملی آرژانتین دیدار کرده‌اند که آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. ایران در جام ملت‌های آسیا نیز عملکرد خوبی داشته است و موفق شده است 11 دوره در این رقابت‌ها حضور داشته باشد که در 3 دوره آن به قهرمانی رسیده است.

با این حال تیم ملی ایران بازیکنی با تجربه زیادی ندارد. بهترین بازیکن تیم ملی ایران جواد نکونام است که توانسته با شش گل زده در 14 مسابقه بهترین گلزن ایران در انتخابی جام جهانی باشد. هافبک 33 ساله که در تیم استقلال بازی می‌کند سابقه حضور در لیگ اسپانیا را در کارنامه خود دارد.

 

نکته نگران کننده برای ایران در جام جهانی 2014 برزیل این است که آنها تاکنون نتوانسته‌اند از گروه مقدماتی خود به مرحله بعد صعود کنند. آنها در بازی‌های خود در جام های جهانی تنها یک پیروزی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند که به سال 1998 بر‌می‌گردد. ایران در آن سال موفق شد با نتیبجه 2 بر یک آمریکا را شکست دهد. به همین خاطر ایران یکی از ضعیف ترین تیم های جام جهانی 2014 است.
اخبار ورزشی - ایسنا 


ویدیو : تیم ملی خوب و خطرناک یا ضعیف‌ترین؟