تیموریان:خودمان را در مرحله بعد می‌بینیم : هافبک تیم ملی معتقد است اگر مقابل ...


هافبک تیم ملی معتقد است اگر مقابل نیجریه یک نتیجه مساوی کسب کند می‌تواند از گروهش صعود کند. خبرگزاری ایسنا: آندو تیموریان در حاشیه مراسم مراسم دومین همایش همبستگی ملی و رونمایی از آثار فرهنگی هنری ایران در جام جهانی اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد و باعث شود بازیکنان با روحیه بهتری روانه جام جهانی شوند.

وی همچنین افزود: در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. امیدوارم بتوانیم در اتریش هم با برگزاری یک اردو کامل به همراه لژیونرها خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم.

تیموریان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا برای موفقیت به مردم ایران قولی می‌دهید، گفت: قول دادن واقعا سخت است اما ما می‌توانیم کارهای سخت را انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی همچنین در ادامه درباره پیش‌بینی دیدار ایران مقابل نیجریه نیز گفت: مسلما بازی سختی است. ما بازی‌ها را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم اما سعی می‌کنیم نتایج خوبی را بگیریم. اگر بتوانیم مقابل نیجریه مساوی کنیم، می‌توانیم خودمان را در مرحله بعد ببینیم.

وی همچنین در مورد تیم آرژانتین نیز گفت: این تیم بازیکنان خوبی دارد که در اروپا بازی می‌کنند اما ما می‌توانیم به صعود از گروهمان امیدوار باشیم.


ویدیو : تیموریان:خودمان را در مرحله بعد می‌بینیم