تیموریان به استقلال برمی گردد؟ : آندو تیموریان از شرایطش در باشگاه الخریطیات ...


آندو تیموریان از شرایطش در باشگاه الخریطیات راضی نیست و به احتمال زیاد به استقلال برمی گردد. این خبری است که روز گذشته دور و بر تمرین استقلال شنیده می شد تا حالا استقلالی ها به برگشتن او امیدوار شوند. تماشا: آندو تیموریان از شرایطش در باشگاه الخریطیات راضی نیست و به احتمال زیاد به استقلال برمی گردد. این خبری است که روز گذشته دور و بر تمرین استقلال شنیده می شد تا حالا استقلالی ها به برگشتن او امیدوار شوند. آندو اول فصل با کلی سر و صدا از استقلال جدا شد و تصمیم گرفت فوتبالش را در قطر ادامه دهد.

در آن زمان خودش اعلام کرد که پیشنهاد مالی که از الخریطیات داشته خیلی بهتر از استقلال بوده و به همین دلیل هم این تیم را انتخاب کرده است. با اینحال حالا شرایط برای او طوری پیش رفته است که دوست دارد دوباره به استقلال برگردد.

گفته می شود مهمترین دلیلی که باعث شده او به ایران برگردد این است که بازی های او در قطر دیده نمی شود و این مسئله می تواند به قیمت از دست دادن تیم ملی برای او تمام شود.

 هر چند که گفته می شود که کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی که برای بازی با لبنان تشکیل شده بود، از میزان آمادگی او راضی بود. آندو بهتر از هر کسی می داند که در پست او بازیکنان آماده ای مثل رضا حقیقی بازی می کنند و کوچکترین اشتباهی از او می تواند به قیمت از دست دادن تیم ملی تمام شود.

آندو در بازی که یکشنبه شب برای الخریطیات مقابل ام الصلال بازی کرد، از زمین اخراج شد. گفته می شود او در این روزها عصبی است و دوست دارد هر چه زودتر به ایران برگردد. همه اینها باعث شده که او با امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال تماس بگیرد و از او بخواهد که با برگشتنش موافقت کند. گفته می شود که قلعه نویی هم با برگشتن آندو موافق است.

اگر این مسئله عملی شود می تواند بزرگترین خطر برای نکونامی باشد که گفته می شود این روزها رابطه خوبی با امیر قلعه نویی ندارد. گفته می شود قلعه نویی قلعه نویی به دلیل رابطه نزدیکی که نکونام با کی روش دارد، از دست او ناراحت است و به همین دلیل هم کاپیتان تیم ملی در بازی با راه آهن در لیست 18 نفره استقلال حضور نداشت.

بازگشت آندو به استقلال می تواند به کمرنگ شدن حضور نکونام در استقلال کمک کند. هر چند که هنوز هیچ کدام از مدیران و اعضای کادر فنی استقلال این موضوع را تایید نکرده اند.

شایعات مربوط به بازگشت آندو در حالی مطرح شده که او طبق قانون فقط می تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. شهبازی، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با تماشا این موضوع را تایید کرد: «آندو با الخریطیات قرارداد دارد و به همین دلیل در اولین فرصت فصل نقل و انتقالات اگر قرارداد ببندد می تواند برای استقلال بازی کند. او فعلا فقط می تواند در لیگ قهرمانان برای استقلال بازی کند.»


ویدیو : تیموریان به استقلال برمی گردد؟