تیزر آلبوم جدید بهرام رادان منتشر شد : آلبوم موسیقی «روی دیگر» اثر جدید بهرام ...


آلبوم موسیقی «روی دیگر» اثر جدید بهرام رادان در حالی مراحل انتشار را طی می کند که محمدرضا فروتن نیز در حال ضبط نخستین اثر موسیقی اش است. تماشا: آلبوم موسیقی «روی دیگر» اثر جدید بهرام رادان در حالی مراحل انتشار را طی می کند که محمدرضا فروتن نیز در حال ضبط نخستین اثر موسیقی اش است.

«روی دیگر» نام نخستین اثر بهرام رادان است، که برای نخستین بار در عرصه موسیقی گام نهاده است. براساس اخبار اعلام شده رادان اولین تجربه موسیقایی اش را اردیبهشت امسال روانه بازار خواهد کرد و در این اثر از آهنگسازی کیوان هنرمند بهره برده است.

دانلود فیلم جدید بهرام رادان , فیلم جدید بهرام رادان , آلبوم جدید چارتار چه زمانی منتشر میشود؟

کیوان هنرمند، آهنگسازی است که شاید با آهنگسازی در آلبوم های موسیقی کمی بیگانه باشد، اما ساخت موسیقی متن فیلم های «چهار انگشتی» و «گاوخونی» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

بهرام رادان در آلبوم «روی دیگر» سبک های پاپ، بلوز، راک و کانتری را در هم آمیخته و صدای خود را در یک اثر موسیقایی، به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه کرده است. در روزهای گذشته تیزر تصویری این آلبوم در سایت های اینترنتی منتشر شده که بازخوردهای متفاوتی را نیز در پی داشته است. در این تیزر بخش هایی از ویدئوهای پرخرج رادان کنار هم چیده شده است و بخش هایی از ترانه های این آلبوم وجود دارند.

عکس جدید بهرام رادان , بهرام رادان , آلبوم جدید محسن چاوشی

اما اواخر سال 90 خبر انتشار نخستین اثر موسیقی محمدرضا فروتن، هنرمند نام آشنای دیگر عرصه سینما منتشر شد. علی اوجی، تهیه کننده این آلبوم، در گفت و گویی تاریخ انتشار آلبوم فروتن را نیمه اول سال 91 اعلام کرد. با این وجود مخاطبان موسیقی پاپ در نیمه اول سال باید منتظر نخستین اثر این بازیگر باشند که به صورت ارکسترال کار شده و بابک زرین آهنگسازی اثر را بر عهده داشته است. همچنین محمدرضا فروتن در این اثر از ملودهای سیروان خسروی نیز بهره برده است.


ویدیو : تیزر آلبوم جدید بهرام رادان منتشر شد