تیری آنری نتوانست به آرسنال بازگردد : آرسن ونگر در بین دو نیمه دیدار آرسنال ...


آرسن ونگر در بین دو نیمه دیدار آرسنال مقابل نیویورک از داور بازی خواست تا به آنری اجازه دهند که در دقایق پایانی بازی برای آرسنال بازی کند اما داور با این تصمیم مخالفت کرد. تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، از اینکه قوانین عجیب و غریب مانع از آن شد که او بتواند در پنج دقیقه آخر دیدار دوستانه توپچی ها مقابل نیویورک ردبولز پیراهن تیم سابقش را بپوشد، ناراحت است.

آرسن ونگر در بین دو نیمه این دیدار از کوین فرند، داور بازی و کمکش خواست تا به آنری اجازه دهند که در دقایق پایانی بازی برای آرسنال بازی کند اما داور با این تصمیم مخالفت کرد و اعلام کرد یک بازیکن حتی در دیدار دوستانه هم نمی تواند برای دو تیم بازی کند.

آنری در مورد این اتفاق به خبرنگاران گفت:" آرسنالی ها از من خواستند این کار را بکنم و من گفتم، بله، چرا که نه؟ این برنامه ریزی شده بود اما آنها، داور یا فیفا یا هرکسی، قوانین عجیب و غریبی دارند و مانع این کار شدند. اما اهمیتی ندارد. من به اندازه کافی با پیراهن آرسنال بازی کردم."

آنری که در حال حاضر آقای گل ام ال اس است، قصد ندارد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

" دلم برای لیگ برتر تنگ نشده است. کاری که باید اینجا انجام دهم را انجام دادم. استقبالی که هواداران از من کردند، فوق العاده بود. عالی بود. اما کار من دیگر اینجا تمام شده است.

برای من بسیار لحظه احساسی ای بود. هر بار به اینجا برمی گردم، چنین حسی دارم. وقتی با بارسا به اینجا برگشتم، برای 10 یا 15 دقیقه پایانی به بازی رفتم، اما اکنون کاملا می فهمم که بازی کردن مقابل آرسنال چه حسی دارد. من باید در تیم مقابل بازی می کردم."

منبع: گل


ویدیو : تیری آنری نتوانست به آرسنال بازگردد